ANPC: Furnizorii nu au o politică adecvată de orientare spre consumator

Publicat pe Categorii Flux energetic
Prima Pagina Actual Flux energetic ANPC: Furnizorii nu au o politică adecvată de orientare spre consumator

Companiile energetice nu au o politică adecvată de orientare spre consumator, a semnalat Mihai Meiu, director în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), la conferinţa PRIA Energy, insistând asupra faptului că furnizorii de energie trebuie să-şi schimbe atitudinea faţă de clienţii lor.

„Se vorbeşte de strategii energetice, de securitate energetică, dar ce doreşte consumatorul? Consumatorul doreşte să aibă în primul rând un serviciu de furnizare de energie, fără întreruperi sau cu întreruperi foarte puţine, la un preţ rezonabil şi acum, în ultima parte, şi cât mai nepoluantă. Consumatorul doreşte să nu aibă clauze abuzive, iar drepturile şi obligaţiile să fie prevăzute în mod clar pentru ambele părţi”, a precizat Meiu, citata de Agerpres.  Oficialul ANPC a arătat că, în ultima vreme, companiile se declară ca fiind „consumer friendly”, însă, în realitate, nu sunt preocupate de consumatori. „Ceea ce observăm noi în ultima vreme este această necesitate ca operatorii economici în general şi în cazul de faţă furnizorii de energie să aibă o atitudine de politică foarte favorabilă consumatorului. Ce înseamnă asta? Consumatorii să aibă şi un loc unde să poată discuta cu operatorii, să obţină informaţii, să poată să depună o reclamaţie, să i se răspundă la reclamaţie şi să nu vorbească doar cu un robot”, a adăugat Meiu, potrivit Agerpres


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *