CEZ România, premiu pentru “Cea mai bună campanie internă de CSR”

Publicat pe Categorii CSR, Eficienta energetica, Flux energetic
Prima Pagina Actual Flux energetic CEZ România, premiu pentru “Cea mai bună campanie internă de CSR”

Grupul CEZ în România a convins juriul Galei Romanian CSR Awards că inițiativa mobilității verzi aduce plus valoare comunității și se poate dezvolta într-un proiect sustenabil pe termen lung.

Electric Carpooling by CEZ

Proiectul Electric Carpooling este una dintre cele mai noi inițiative CEZ, care promovează mobilitatea verde și deschiderea spre a dărui naturii o parte din energia pe care ne-o asigură zilnic. “Am început cu o stație electrică de încărcare instalată la sediul CEZ din Pitești, iar următorul pas a fost stația electrică de încărcare de la sediul CEZ din Craiova, prin intermediul cărora am dăruit plinuri de energie tuturor utilizatorilor de mașini electrice sau hibrid care au poposit pe „zona verde”, în mod gratuit”, spun reprezentanții companiei.

Au fost achiziționate două autovehicule electrice – un Renault Zoe, complet electric și un hibrid, Toyota Prius – cu care s-a îmbogățit parcul auto al Grupului CEZ în România la finalul anului 2015. Acestea au fost și elementul de bază al proiectului Electric Carpooling pentru angajați.

Cei care au contribuit în cea mai mare masură la succesul proiectului au fost chiar angajații CEZ, care au primit cu brațele deschise inițiativa, parcurgând până acum 5900 km „verzi”, se menționează în comunicatul companiei. Deschiderea lor către propunerea de a călători cu mașinile electrice este cea care a urcat Grupul CEZ în România pe poziția a doua a podiumului pentru cea mai bună Campanie internă de CSR.

Proiectul Electric Carpooling continuă atât pentru angajații CEZ, cât și pentru utilizatorii de mașini electrice sau hibride care au nevoie de un plin de energie în următoarea lor călătorie.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*