Enel se laudă cu 100.000 de clienți rezidențiali pe piața concurențială

Publicat pe Categorii Business, Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Actual Flux energetic Enel se laudă cu 100.000 de clienți rezidențiali pe piața concurențială

Enel anunță depășirea pragului de 100.000 de clienți rezidențiali pe piața concurențială, care au ales ofertele Enel Energie și Enel Energie Muntenia. O explicație a depășirii pragului este lansarea primei oferte pentru internauți și  inaugurarrea primului punct de vânzare în afara zonelor tradiționale de activitate.

„Marcăm astăzi un moment important, pe o piață într-o continuă dinamică – clientul rezidențial cu numărul 100.000 activat pe piața concurențială. Această realizare a fost posibilă datorită strategiei noastre centrate asupra clientului și modernizării continue a serviciilor, alături de eforturile pentru digitalizarea canalelor de contact, pentru a fi și mai aproape de clienți. În perioada următoare, vom lansa diverse soluții inovatoare pentru clienții noștri, cu scopul de a le face viața mai ușoară”, a declarat Michele Grassi, director general al Enel Energie și Enel Energie Muntenia.

Enel a premiat în cadrul unei ceremonii speciale, clientul cu numărul 100.000 activat pe piața liberă, originar din Constanta, dar și primul client, după depășirea acestui prag, activat într-o altă arie decât cele tradiționale. Clientul este originar din Baia Mare. Cei doi vor beneficia de energie electrică gratuită timp de un an.

Reprezentanții Enel susțin că, începând cu luna aceasta, clienții pot alege abonamentul care li se potrivește cel mai bine, dintr-un portofoliu proaspăt lansat, regândit în linie cu noua poziționare a brandului, reflectând nevoile în schimbare ale acestora. Prin urmare, clienții rezidențiali pot alege unul dintre cele trei abonamente, toate oferind predictibilitate, un preț fix și comunicare facilă cu furnizorul, prin contul MyEnel și aplicația pentru telefoane mobile: Enel Fix 24, Enel Simplu Anual și Enel Fix Online.

În primăvara acestui an, Enel Energie și Enel Energie Muntenia au lansat primul pachet de furnizare a energiei electrice dedicat internauților, cu o prezentare simplă şi transparentă. Mai mult, în luna martie, Enel a deschis primul punct de vânzare din Cluj-Napoca, marcând începutul extinderii la nivel național a companiei. Astfel, clienții persoane fizice și juridice din Transilvania beneficiază de un punct dedicat de vânzări în Polus Center Cluj și pot profita de oferte personalizate pe piața liberă.

În ultimul an, au fost implementate alte soluții inovative, cu scopul de a permite accesul clienților la serviciile Enel mai facil. Printre acestea se numără – MyEnel Mobile App, un instrument self care, permițând clienților să trimită indexul, să vizualizeze plățile, să acceseze istoricul facturilor, să plătească factura direct de pe telefonul mobil, să transmită cereri către furnizor, obținând informații online. În plus, încă din 2014, compania a lansat oferte pentru servicii cu valoare adăugată – Enel Asistență și Enel Asistență +, punând la dispoziția clienților pachete de asistență pentru instalația lor electrică interioară, servicii de lăcătușerie, reparații la instalațiile de apă și sanitare, printr-o rețea specializată de companii, realizată cu ajutorul partenerului Europ Assistance.

 


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*