Grupul CEZ România, profitabil în 2017. Pierderile în reţelele de distribuţie au scăzut cu 8,2%

Publicat pe Categorii Business
Prima Pagina Business Grupul CEZ România, profitabil în 2017. Pierderile în reţelele de distribuţie au scăzut cu 8,2%

Grupul CEZ în România a înregistrat un profit net de 421,249 milioane de lei în 2017, în creştere cu peste 651 milioane de lei faţă de anul anterior, potrivit informaţiilor financiare prezentate de conducerea companiei, într-o conferinţă de presă. Creșterea este datorată activității de producție a energiei eoliene, optimizării activităților și costurilor operaționale și reevaluărilor imobilizărilor corporale și financiare.

În 2017, turbinele din parcul eolian Fântânele – Cogealac au produs un total de 1.323 GWh, în creştere cu 164 GWh comparativ cu anul anterior, datorită condiţiilor meteorologice favorabile. Grupul CEZ în Romania este cel mai mare producător privat de energie regenerabilă din țară. În luna decembrie 2017, parcul eolian CEZ a înregistrat cea mai mare producţie de energie electrică de peste an, de 154.599 MWh. În schimb, vânzarea de electricitate către consumatorii finali a scăzut, în intervalul de referinţă, cu 2,3%, în principal din cauza unui consum de energie mai redus.

„2017 a fost marcat de rezultatele reușitelor operaționale cu momente de reflecție asupra activității din ultimii 12 ani a Grupului CEZ în România care s-a concentrat pe livrarea de servicii complete de energie și gaze naturale în condiții de eficiență a costurilor și sustenabilitate. Am pregătit elemente noi în relația cu clienții noștri, care să susțină îmbunătățirea continuă a dialogului cu aceștia și astfel să le oferim mai mult decât energie. Ne-am păstrat calitatea de parteneri de încredere pentru comunitatea locală, am dezvoltat oferte și servicii personalizate și am menținut nivelul de investiții în toate domeniile operaționale în care activăm dar și implicarea noastră continuă în proiecte de responsabilitate socială”, a sumarizat Martin Zmelik, Country Manager și Președinte al Directoratului CEZ România, principalele repere ale anului trecut.

Per ansamblu, pierderile în reţelele de distribuţie ale Distribuţie Energie Oltenia au scăzut, anul trecut, faţă de 2016, cu 8,2%. Operatorul de distribuție a continuat procesul de transformare într-o companie digitalizată prin intermediul programului SMART Transformation, 2017 fiind al treilea an de implementare al programului, în care s-a obținut primul rezultat notabil. În paralel, activitatea de distribuție a fost susținută de echipamente tehnologice de ultimă generație și investițiile de 178 340 mii LEI în CAPEX (din fonduri proprii) și 171 604 mii LEI reprezentând puneri în funcțiune.

Grupul CEZ este prezent pe piaţa românească din anul 2005, odată cu preluarea companiei de distribuţie Electrica Oltenia care, după procesul de transformare, asigură alimentarea cu energie electrică a şapte judeţe: Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Vâlcea şi Teleorman. Afacerile Grupului CEZ în România sunt reprezentate de cele opt companii, respectiv: Distribuţie Oltenia, CEZ România, CEZ Vânzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development şi TMK Hydroenergy Power.

Noi elemente în dialogul cu clientul, oferte complete, personalizate, dedicate

Furnizorul de energie și gaze naturale din cadrul Grupului și-a pastrat în anul 2017 politica de partener de încredere pentru segmentele casnic si economic, lansând prima campanie națională de promovare a produselor sale dar și oferte personalizate în funcție de domeniul de activitate al agenților economici.

CEZ Vanzare le-a adresat clienților casnici o invitație în culisele ofertelor inspirate de nevoile și așteptările lor, făcându-le cunoștință cu mascotele Energix și Calorix, care personifică energia electrică și gazul natural. În segmentul industrial, CEZ Vânzare a venit cu oferte optimizate și soluții profesionale pentru agenții economici din diferite industrii.

Clientii Grupului CEZ în România au fost întâmpinați de transformarea completa a Centrelor de Relații cu Clienții CEZ, interesele acestora fiind punctul de plecare pentru delimitarea zonelor de activitate din centre, completate de outfit-urile profesionale create pentru angajați.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*