Grupul MOL își consolidează poziția în Europa Centrală și de Est

Publicat pe Categorii Extern, Flux energetic
Prima Pagina Actual Extern Grupul MOL își consolidează poziția în Europa Centrală și de Est

Grupul MOL devine al treilea jucător pe piața carburanților din Slovenia, cu o rețea de 57 de benzinării. Extinderea rețelei consolidează poziția marcantă a Grupului MOL în regiunea Europei Centrale și de Est.

molAchiziția operațiunilor de distribuție de carburanți (Downstream) ale companiei ENI în Slovenia a fost finalizată, anunță grupul MOL, care a semnat anul trecut cu ENI contractul care vizează cumpărarea întregii rețele de distribuție, precum și a operațiunilor de vânzări engros ale ENI în Slovenia.

În urma finalizării cu succes a tranzacției, rețeaua MOL crește cu 17 stații, consolidând poziția companiei între primii trei distribuitori de carburanți din Slovenia. Noile stații se adaugă celor 40 deținute deja de MOL în Slovenia, marcând și debutul prezenței Grupului în Ljubljana. Compania intenționează ca toate stațiile sale din Slovenia să funcționeze sub marca MOL.

Lars Höglund, Vice-Președinte Senior al Grupului MOL, însărcinat cu activitatea de retail, a declarat:”Slovenia este o piață foarte importantă pentru noi, datorită proximității față de rafinăriile noastre. În plus, achiziția a 17 noi stații ne aduce mai aproape de clienți și ne va da ocazia să oferim mai multor călători ocazia de a zâmbi și de a beneficia de ospitalitate. Întrucât aceste preoocupări ne ghidează în mod permanent activitatea, vom continua să îmbunătățim nivelul serviciilor și ofertei noastre, adaptate nevoilor clienților moderni și dinamici”.

Odată cu finalizarea achiziției companiei ENI Slovenia d.o.o., Grupul MOL va începe trecerea stațiilor Agip la marca MOL și va introduce în aceste unități conceptul Fresh Corner.

 

 


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*