InvesTenergy derulează împreună cu FEL România, parte a CNR-CME, un proiect de “Informare și conștientizare cu privire la energie și sistemul energetic”. Continuăm să publicăm articole, sub semnătura membrilor FEL România, pe teme de maximă actualitate și interes pentru consumatori, actorii pieței și, totodată, și pentru autorități. Astăzi, despre Clădirile inteligente – un avantaj sau … Continuă să citești Iulia Dorobanțu și Teodora Mîndra, FEL România: Clădirile inteligente – un avantaj sau doar o altă provocare?
Comunicarea în energie
Luminiţa Ioana Vlaicu şi Mihai Armăşel, FEL România: REPowerEU. Ce este și de ce este important acest plan pentru România
Publicat pe Categorii Comunicarea în energie, Esential, Flux energetic, Opinii / Analize, SemnalLeave a commentInvesTenergy derulează împreună cu FEL România, parte a CNR-CME, un proiect de “Informare și conștientizare cu privire la energie și sistemul energetic”. Continuăm să publicăm articole, sub semnătura membrilor FEL România, pe teme de maximă actualitate și interes pentru consumatori, actorii pieței și, totodată, și pentru autorități. Astăzi, despre REPowerEU. Ce este și de ce … Continuă să citești Luminiţa Ioana Vlaicu şi Mihai Armăşel, FEL România: REPowerEU. Ce este și de ce este important acest plan pentru România
„Comunicarea în energie”. Interviurile InvesTenergy. Andreea Negru, Romgaz: O comunicare eficientă nu lasă loc de întrebări! Cred că latura umană, tradițională, de interacțiune clasică nu poate fi inlocuită de strategia vizionară de new media
Publicat pe Categorii Comunicarea în energie, Esential, Interviuri InvesTenergy, SemnalLeave a commentÎn viitor, mizez pe un mix eficient între PR tradițional și PR digital, astfel încât în era digitalizarii să nu fie pierdută importanța și esența conexiunii fizice dintre oameni Putem observa la nivel național și internațional că managerii care conștientizează importanța comunicării conduc afaceri de succes Andreea Negru este invitata InvesTenergy la Interviurile “Comunicarea în … Continuă să citești „Comunicarea în energie”. Interviurile InvesTenergy. Andreea Negru, Romgaz: O comunicare eficientă nu lasă loc de întrebări! Cred că latura umană, tradițională, de interacțiune clasică nu poate fi inlocuită de strategia vizionară de new media
Comunicarea în energie. Interviurile InvesTenergy. Teodora Vasâlca-Cimpoi, jurnalist/consultant: Aș vrea să vedem o comunicare mai concentrată pe educare, dar și pe soluții. Prin Green Deal, România are o oportunitate istorică de a rezolva problemele mari cu care se confruntă sectorul energetic
Publicat pe Categorii Comunicarea în energie, Esential, Interviuri InvesTenergy, Semnal2 CommentsTrebuie să se audă mult mai mult vocea industriei, a profesioniștilor din mediul privat, dar și a consumatorilor, pentru că ne așteaptă transformări profunde generate de Pactul Ecologic european „Activitatea de zi cu zi în consultanță mă ajută să fiu un jurnalist mai bun și invers” Teodora Vasâlca-Cimpoi Pe Teodora Vasâlca – Cimpoi o cunosc … Continuă să citești Comunicarea în energie. Interviurile InvesTenergy. Teodora Vasâlca-Cimpoi, jurnalist/consultant: Aș vrea să vedem o comunicare mai concentrată pe educare, dar și pe soluții. Prin Green Deal, România are o oportunitate istorică de a rezolva problemele mari cu care se confruntă sectorul energetic
Despre liberalizare, cum comunicăm. Simplu și clar, recomandă Adrian Măniuțiu, Specialist în comunicare. „Să mergem în zona de educare și informare transparentă astfel încât niciun consumator să nu trăiască cu impresia că nu poate face acest pas și să-și schimbe furnizorul de energie”
Publicat pe Categorii Comunicarea în energie, Esential, Interviuri InvesTenergy, SemnalLeave a commentConsumatorul de energie să își ia soarta în propriile mâini și să se orienteze pe o ofertă care să îl încălzească și să îl lumineze la propriu și la figurat! Liberalizarea completă a pieței de energie electrică de la 1 ianuarie 2021 a iscat – de circa două luni – un amplu scandal mediatic, din … Continuă să citești Despre liberalizare, cum comunicăm. Simplu și clar, recomandă Adrian Măniuțiu, Specialist în comunicare. „Să mergem în zona de educare și informare transparentă astfel încât niciun consumator să nu trăiască cu impresia că nu poate face acest pas și să-și schimbe furnizorul de energie”
Comunicarea în energie. Interviurile InvesTenergy. Românca Ioana PETCU de la EURELECTRIC. A lucrat și la NATO, Parlamentul European. „Procesul de deschidere și interacțiune cu consumatorii se va intensifica în anii care vin. Comunicarea, atât la nivelul consumatorilor, cât și al liderilor politici, va juca un rol cheie”
Publicat pe Categorii Comunicarea în energie, Interviuri InvesTenergy, Semnal1 CommentIOANA PETCU: Mă bucur să dau voce ideilor și idealurilor unei asociații de experți, care lucrează în spiritul european, pentru un mediu mai curat, mai sustenabil, mai sănătos pentru toți cetățenii Mă pun în pielea jurnaliștilor și îmi dau seama că atunci când sunt contra cronometru, trebuie să le pun la dispoziție rapid informații concrete … Continuă să citești Comunicarea în energie. Interviurile InvesTenergy. Românca Ioana PETCU de la EURELECTRIC. A lucrat și la NATO, Parlamentul European. „Procesul de deschidere și interacțiune cu consumatorii se va intensifica în anii care vin. Comunicarea, atât la nivelul consumatorilor, cât și al liderilor politici, va juca un rol cheie”
Comunicarea în energie. Interviurile InvesTenergy. Angelica BARBU, Director Comunicare și Marketing CEZ România: Cred mult într-o comunicare directă, simplificată și transparentă cu clientul. Și într-o viteză crescută de reacție la nevoile acestuia
Publicat pe Categorii Comunicarea în energie, Esential, Interviuri InvesTenergy, Semnal1 CommentNu cred că în locul oamenilor vor comunica roboți, dar cred că smart app-ul care acum este într-unul dintre ecranele secundare ale telefonului unui client, va avansa în ecranul principal în viitorul apropiat, pentru că din acel smart app vom controla tot ce se alimentează cu energie în viața noastră Ce am învățat eu despre … Continuă să citești Comunicarea în energie. Interviurile InvesTenergy. Angelica BARBU, Director Comunicare și Marketing CEZ România: Cred mult într-o comunicare directă, simplificată și transparentă cu clientul. Și într-o viteză crescută de reacție la nevoile acestuia
Comunicarea în energie. Interviurile InvesTenergy. Cerasela PĂTRĂȘCANU, 23 de ani de comunicare instituțională: Cred că sectorul energetic are nevoie de un PR comun, unic
Publicat pe Categorii Comunicarea în energie, Esential, Interviuri InvesTenergy, SemnalLeave a comment„Dacă toți comunicatorii din energie s-ar uni într-o singură organizație, atunci domeniul energetic nu ar avea decât de câștigat. Se pot face strategii comune, campanii comune, din evenimente se pot desprinde proiecte noi, valoroase. Se pot face politici energetice coerente, ancorate în realitate” Comunicarea internă este factorul cheie al funcționării ministerului. Începe de la ofițerul … Continuă să citești Comunicarea în energie. Interviurile InvesTenergy. Cerasela PĂTRĂȘCANU, 23 de ani de comunicare instituțională: Cred că sectorul energetic are nevoie de un PR comun, unic
Comunicarea în energie. Interviurile InvesTenergy. Elena RATCU, peste 40 de ani dedicați comunicării: Pentru energeticieni merită să-ți pui toate resursele profesionale și aptitudinile personale ca să faci PR și să le pui în valoare competențele
Publicat pe Categorii Comunicarea în energie, Esential, Exclusiv, Interviuri InvesTenergy, Semnal2 Comments„Comunicarea este cheia și rezolvarea tuturor problemelor, iar comunicarea corporate trebuie făcută cu știință, empatie, dar și cu un pic de har. Dragi specialiști în Relații Publice, nu ezitați să schimbați mentalități, dacă se poate!„ InvesTenergy dedică o rubrică Comunicării în energie. Oamenilor/profesioniștilor de comunicare din companii/instituții – managerii de PR, Marketing și Public Affairs, … Continuă să citești Comunicarea în energie. Interviurile InvesTenergy. Elena RATCU, peste 40 de ani dedicați comunicării: Pentru energeticieni merită să-ți pui toate resursele profesionale și aptitudinile personale ca să faci PR și să le pui în valoare competențele