Cum au acționat electricienii Distribuţie Oltenia să remedieze peste 125 de deficienţe electrice în locuri de consum cu persoane aflate în izolare/carantinare

Publicat pe Categorii Actual, Furnizare / Distributie / Transport, Semnal
Prima Pagina Business Furnizare / Distributie / Transport Cum au acționat electricienii Distribuţie Oltenia să remedieze peste 125 de deficienţe electrice în locuri de consum cu persoane aflate în izolare/carantinare
  • În mediul contaminat, se intervine la solicitarea ISU, doar în prezența reprezentanților DSP. Electricienii utilizează echipament de protecţie suplimentar pus la dispoziţie de DSP

În această perioadă, când este declarată starea de urgență în România, electricienii pot interveni în locurile de consum cu persoane aflate în izolare/ carantinare cu îndeplinirea unor măsuri sporite de precauție. Echipele operative Distribuţie Oltenia au remediat până acum peste 125 de deficienţe electrice care afectau alimentarea cu energie electrică a unor persoane aflate în izolare/ carantinare. Electricienii Distribuţie Oltenia au acționat în peste 100 de localităţi din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea.

La locurile de consum ale consumatorilor aflaţi în izolare sau carantină, electricienii DEO au intervenit la instalaţiile de branşament de până la puncul de delimitare (înaintea bornelor de ieşire din contor), purtând mănuşi, ochelari şi echipamente de protecţie de unică folosinţă pe tot parcursul procedurilor de remediere a deficienţei electrice. După finalizarea remedierii deficienţei, întreg echipamentul de unică folosinţă este colectat în saci speciali și predat unei firme specializate în colectarea deşeurilor medicale, spun reprezentanții companiei.

Potrivit acestora, dacă deficienţa electrică este depistată în instalaţia de utilizare a clientului aflat în izolare sau carantină (după punctul de delimitare), remedierea acesteia presupune intrarea în mediul posibil contaminat. Acest tip de intervenţie, va fi efectuată de electricienii DEO doar la solicitarea ISU şi în prezenţa reprezentanţilor DSP, cu respectarea dispozițiilor reprezentanţilor celor două instituții. Electricienii vor utiliza echipamentul de protecţie suplimentar pus la dispoziţie de catre DSP și după remedierea deficienţelor electrice, acesta va fi predat reprezentanţilor DSP. Se vor respecta regulile generale de igienă.

Echipele de teren Distribuţie Oltenia au fost dotate și instruite conform tuturor recomandărilor și cerințelor specialiștilor pentru a avea un mediu de lucru sigur, dar și pentru a oferi siguranță consumatorilor cu care intră în contact, se precizează într-un comunicat al companiei.

Până la acest moment, turele operative Distribuţie Oltenia au prioritizat realimentarea cu energie electrică a unor consumatori aflaţi în izolare/ carantină din următoarele localităţi:

  • Judeţul Olt – Bobiceşti, Spineni, Corabia, Caracal, Balş, Ghimpeţeni, Vişina, Mihăeşti, Scorniceşti, Vădastra, Iancu Jianu, Grojdibodu, Bărăşti, Slatina, Fălcoiu, Dobrosloveni, Tufeni şi Teslui;
  • Judeţul Dolj – Craiova, Boureni, Mârşani, Dobroteşti, Cioroiaşi, Preajba, Gângiova, Goicea, Giurgiţa, Piscu Vechi, Calafat, Catane, Daneţi, Filiaşi, Castranova, Goieşti, Poiana Mare, Moţăţei, Sălcuţa, Dobromira, Dăbuleni, Ghizdăveşti, Işalniţa, Mârza, Ghindeni, Gighera şi Valea Stanciului;
  • Judeţul Teleorman – Alexandria, Zimnicea, Tătărăştii de Sus, Plosca, Drăgrăneştii de Vede şi Rovinari;
  • Judeţul Vâlcea – Râmnicu Vâlcea, Drăgăşani, Păuşeşti – Otăsău, Măldăreşti, Suteşti, Sineşti, Dănicei, Costeşti, Bălceşti, Cetăţeaua, Livezi, Budeşti, Frânceşti, Stoeneşti, Mădulari, Tomşani, Otesani, Cernişoara şi Şirineasa;
  • Judeţul Gorj – Sterpoaia, Seciurile, Însurăţei, Târgu Cărbuneşti, Cruşet, Floreşti, Schela şi Ţânţăreni;
  • Judeţul Argeş – Câmpulung, Curtea de Argeş, Stolnici, Teiu, Căldăraru, Ciomăgeşti, Arefu, Găneşti, Schiau, Bogaţi şi Sălătrucu de Jos;
  • Judeţul Mehedinţi – Gura Văii, Orşova, Corcova, Drobeta Turnu Severin şi Baia de Aramă.

Persoanele aflate în izolare sau carantină sau care au intrat în contact cu alte persoane cu semne de afecţiuni pulmonare, tuse, strănut, trebuie să menţioneze faptul că sunt în izolare sau în carantină sau că există suspiciuni cu privire la o potenţială expunere la COVID-19, la înregistrarea deranjamentului electric.

Asigurări de la CEZ Vânzare: Solicitările clienţilor săi, preluate on line, cu păstrarea termenelor reduse de răspuns

Furnizorul de energie electrică şi gaze naturale CEZ Vânzare preia online toate solicitările clienţilor săi, păstrând termenele reduse de răspuns. Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare sunt închise în această perioadă pentru siguranţa angajaţilor şi a clienţilor.

La Info Linia CEZ, în 3,5 minute, specialiştii CEZ răspund la întrebările referitoare la serviciile CEZ Vânzare, în timp ce 80 % dintre apeluri sunt preluate în maximum 45 de secunde, iar răspunsurile la solicitările de consiliere sunt oferite în mai puţin de 24 h, potrivit datelor furnizate de companie.

Informaţiile cu privire la întreruperile programate în alimentarea cu energie electrică sunt actualizate constant pe paginile web www.cez.ro şi www.cezinfo.ro în secţiunile dedicate. Totodată, facturile electronice se transmit clienţilor în momentul emiterii iar timpul mediu de răspuns la solicitările primite pe chatul CEZ Vânzare este de un minut şi 46 de secunde.

În luna martie, clienţii CEZ Vânzare au fost activi şi au dialogat intens cu furnizorul lor de energie electrică şi gaze naturale, folosind canalele online şi cele telefonice, din confortul de #acasă.

Principalele 5 subiecte de interes pentru clienţii CEZ Vânzare au fost:

  • solicitarea informaţiilor despre sold (valoare sold per cont client) – informaţie solicitată de peste 11 500 de clienţi, atât telefonic cât şi prin intermediul canalelor online;
  • informaţii referitoare la factura de energie electrică/ gaze naturale (valoarea facturilor, perioada de emitere, istoricul de consum, etc), solicitate de peste 6 000 de clienţi, atât online cât şi telefonic;
  • cantitatea de energie electrică contractată (ce cantitate de energie electrică a fost înregistrată pentru consumul lunar, în convenţia de consum anexată contractului de energie electrică) – acest tip de informaţie le-a fost furnizată celor peste 3 340 de clienţi interesaţi de subiect;
  • care sunt modalităţile de alocare a plăţilor efectuate de un client cu mai multe locuri de consum. Aproximativ 3 900 de clienţi CEZ Vânzare au fost interesaţi de detalierea modului de alocare al plăţilor, primind informaţii punctuale despre numărul şi data de emitere a facturilor pentru care au fost alocate sumele plătite;
  • informaţii despre contractarea serviciilor de furnizare energie electrică şi gaze naturale, solicitate de peste 3 200 de clienţi CEZ cărora le-au fost comunicate documentele necesare pentru încheierea unui contract de furnizare energie electrică şi/ sau gaze naturale.

Publicat de

Cristina Trefaș

Director Editorial

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *