Pentru a îmbunătăți relația cu clienții, Enel Energie şi Enel Energie Muntenia anunță achiziționarea unui pachet de servicii de apeluri inbound, outbound şi back-office. Valoarea investiției se ridică la peste 36.000.000 lei iar achiziția serviciilor va fi efectuată printr-o procedura de achiziții transparentă prin intermediul SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice), se precizează într-un comunicat al Enel.
„Ne bucurăm să putem oferi clienților noştri o experiență îmbunatățită în ceea ce priveşte relația cu furnizorul de energie electrică. Facem toate demersurile pentru a fi constant în legatura cu ei, atât prin intermediul numerelor gratuite puse la dispoziție, cât şi prin diversificarea şi digitalizarea canalelor de comunicare, de tipul formularelor on-line, pagina de Facebook a companiei, unde există o echipă dedicată ce preia solicitările clienților din mediul online sau adresele de e-mail: contacteem.ro@enel.com şi contactee.ro@enel.com. Pe viitor, ne dorim să implementăm şi mai multe modalități de comunicare cu clienții” a declarat Simona Trofin, Director departament Customer Operations, Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.
Activitatea de contact center este susținută cu ajutorul partenerilor externi coordonați de către angajații Enel pentru a oferi servicii la o calitate cât mai apropiată de aşteptările clienților, respectând în acelaşi timp şi reglementările cu privire la procesarea datelor cu caracter personal. Proiectul face parte dintr-un program de investiţii derulat de companie pentru modernizarea si îmbunătățirea calităţii serviciilor oferite clienţilor şi implementarea pe plan local a standardelor grupului Enel.