Hidroelectrica derulează, în perioada 23 – 31 octombrie 2025, un proces de up-gradare a sistemelor informatice utilizate pentru gestionarea plăților prin aplicația iHidro, în interesul direct al clienților și în linie cu angajamentul de a oferi servicii moderne, sigure și eficiente, conform unui anunț al companiei.
Ca urmare a acestor lucrări, funcționalitatea de plată cu cardul va fi temporar suspendată în intervalul menționat. Această măsură este necesară pentru implementarea unor îmbunătățiri care vor asigura o experiență de utilizare mai rapidă, o securitate sporită a tranzacțiilor și o interfață mai prietenoasă pentru toți utilizatorii aplicației, precizează Hidroelectrica.

Modernizarea constantă a sistemelor noastre IT este o investiție în confortul și siguranța clienților. Dorim ca interacțiunea cu Hidroelectrica să fie simplă, intuitivă și adaptată nevoilor lor, transmit reprezentanții companiei.
Pe durata lucrărilor, clienții au la dispoziție alternativele existente pentru plata facturilor, facturilor (inscrise pe pagina 2 a facturii) care rămân active și funcționale:
• Prin internet banking, folosind datele de pe factură („Cont contract” și „Număr factură”);
• La automatele de plată partenere, disponibile in sediile bancilor,în rețele comerciale și spații publice, pe baza codului de client;
• Prin scanarea codului de bare de pe factură, la partenerii agreați;
• Prin mandat Direct Debit, pentru plata automată a facturii din contul bancar personal.
Detalii complete despre aceste opțiuni pot fi consultate pe site-ul oficial al companiei: www.hidroelectrica.ro, la secțiunea furnizare energie.
Prin aceste investiții în infrastructura digitală, Hidroelectrica continuă să își consolideze poziția ca furnizor de energie fiabil, orientat către client și dedicat calității serviciilor sale.