CEZ a câștigat SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Regiunea Balcani cu “Biblioteca de Energie”

Publicat pe Categorii CSR, Flux energetic
Prima Pagina Actual Flux energetic CEZ a câștigat SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Regiunea Balcani cu “Biblioteca de Energie”

Biblioteca de Energie, campania lansată de CEZ Vânzare și Rogalski Damaschin Public Relations, a câștigat SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Regiunea Balcani, în cadrul uneia dintre cele mai valoroase competiții europene de relații publice.

În această competiție au fost înscrise peste 2.400 de campanii, iar finaliștii SABRE Awards EMEA 2017 au fost selectați de un juriu format din 40 de lideri recunoscuți ai industriei de comunicare. Campania Biblioteca de Energie a fost desemnată marele câștigător, aseară, la ceremonia de premiere desfașurată la Londra, din cei cinci finaliști proveniți din toată regiunea. Recunoașterea este cu atât mai valoroasă cu cât CEZ Vanzare a fost singura companie românească din domeniul energetic nominalizată la SABRE Awards EMEA.

„Primim această distincție internațională cu multă satisfacție și o împărtășim cu clienții noștri, sursa noastra inepuizabilă de inspirație. Aprecierea prestigiosului juriu de la SABRE Awards EMEA ne motivează să dăm tot ce avem mai bun pentru ca noi credem că energia cea mai valoroasă vine de la oameni.”, a declarat Martin Zmelik, Country Manager Grupul CEZ în România.

Acesta este cea de a doua distinctie pe care campania o primește, anul trecut recunoașterea venind la nivel național din partea Romanian PR Award unde a fost premiată cu aur la categoria PR pentru Marketing – produse și servicii existente.

Sub sloganul „Transformă hârtia în energie”, campania Biblioteca de Energie a fost dezvoltată împreună cu agenția Rogalski Damaschin PR din decembrie 2015 și a avut ca sursă de inspiratie povestea lui Vasile Tiucșan, un nevăzător de 45 de ani din Mehedinți care a ales să se aboneze la factura electronică de la CEZ Vânzare pentru furnizarea energiei electrice.

Campania integrată s-a desfășurat atât extern, online și în Centrele de Relații cu Clientii CEZ, valorificând reputația pe care CEZ o are în randul clienților săi, dar și intern, prin implicarea angajaților companiei. Primul audiobook, „Luminița, mon amour”, carte scrisă de Cezar Paul-Badescu, a fost înregistrat chiar de voluntarii CEZ, în prezența autorului cărții și urcat în platforma bibliotecadeenergie.ro.

Primul pas a fost lansarea platformei Biblioteca de energie și dotarea acesteia cu peste 140 de titluri din literatura română și universală. CEZ a lansat invitația tuturor clienților săi de a renunța la facturile clasice în favoarea celor în varianta electronică. Pentru fiecare dintre primii 25.000 de noi abonați la E-factura CEZ Vânzare, compania a donat câte 1 leu în scopul facilitării accesului la cultură al persoanelor cu deficiențe de vedere din România.

 


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*