Grupul CEZ în România este prezent în mediul online pe rețelele sociale cu două conturi noi, Twitter (@CEZ_Romania) și Instagram (cez_romania). Astfel, clienții CEZ au la dispoziție mai multe canale online prin care se pot informa cu privire la produsele și serviciile Grupului, proiectele de responsabilitate socială în care se implică, modificarile legislative care îi vizează și noutățile despre activitatea desfașurată în aria în care asigură alimentarea cu energie electrică și furnizarea de gaze naturale.
Prezenta Grupului CEZ pe contul de Instagram oferă oportunitatea de a descoperi prin imagini spectaculoase munca oamenilor din CEZ, care contribuie, zi de zi, la îmbunătățirea serviciilor și se asigură că energia ajunge la toți clienții.
„Suntem o companie care inovează constant și ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri, care au nevoie de acces simplu și rapid la toate informațiile utile despre un serviciu care face parte din viața lor permanent, fără excepție. Așa că pasul de a ne extinde comunicarea în mediul online era unul firesc: oamenii sunt prezenți aproape non-stop pe rețelele sociale, de acolo află știrile, acolo interacționează prima oară atunci când au o nemulțumire și acolo se exprimă atunci când apreciază o imagine, un mesaj, o acțiune. Evoluam odata cu modul în care ni se schimbă viața prin digitalizare”, a declarat Angelica Barbu, Brand Marketing & Communication Manager, Grupul CEZ.