CEZ Vânzare a decis deja să ofere răgaz clienților pentru a studia și alege ofertele CEZ până pe 31 martie

Publicat pe Categorii Electrica si termica, Energie, Flux energetic
Prima Pagina Energie Electrica si termica CEZ Vânzare a decis deja să ofere răgaz clienților pentru a studia și alege ofertele CEZ până pe 31 martie

În contextul liberalizării pieței de energie electrică, furnizorul CEZ Vânzare a decis să ofere răgaz clienților săi pentru a studia ofertele CEZ.

În cazul în care aceștia depun oferta CEZ semnată până la data de 31 martie 2021, furnizorul va emite o factură de discount pentru perioada în care s-a aplicat prețul nou de Serviciu Universal astfel încât în perioada 01.01.2021 – 31.03.2021 clienții beneficiază de prețul negociat conform noului contract semnat, se precizează într-un comunicat al companiei.

Potrivit unei noi reglementări a ANRE, aflată în consultare publică, clienții casnici ai furnizorilor de ultimă instanță pot alege o ofertă concurențială până pe 31 martie. Iată că CEZ a luat această decizie pentru clienții săi, având dreptul legal să stabilească perioada în care poate oferi discount acestora.

Ce e important de știut:

– Informările și ofertele au fost transmise clienților CEZ atât online cât și în format fizic;

– A doua tranșă de informări urmează sa fie transmisă în perioada 11 – 17.01.2021, astfel încât toți clienții casnici cu contracte reglementate vor primi ofertele detaliate, de aceea nu este necesară deplasarea în avans la Centrele de Relații cu Clienții;

– Dacă se dorește încheierea contractului în Centrele de Relații cu Clienții CEZ, se recomandă printarea, completarea și prezentarea ofertei specialistului CEZ, pentru ca procesul de înregistrare să se facă simplu și rapid.

– În situația în care clientul dorește să rămână la CEZ Vânzare, în regim de serviciu universal, nu este nevoie să mai întreprindă nicio acțiune.

Care sunt ofertele propuse clienților în contextul liberalizării?

În funcție de interesele și nevoile clienților, CEZ Vânzare a pregătit un portofoliu de produse de energie, care include și produse cu sau fără abonament lunar, cu servicii de asistență de urgență pentru casă sau cu termostat inteligent inclus, cu ajutorul căruia consumatorii pot controla de oriunde termperatura casei dar și costurile cu energia electrică.

De asemenea, pentru a încuraja contractarea online, în contextul epidemiologic actual, CEZ Vânzare a dezvoltat un produs exclusiv online CEZ Verde Online, care oferă 100% energie regenerabilă, la un preț special.

În ceea ce priveşte comunicarea cu întreg portofoliul de clienţi CEZ Vânzare,  canale de comunicare alternative sunt puse la dispoziţie de furnizor:

▪ Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ

▪ Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

▪ Chatul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, sâmbătă – duminică 08:00 – 16:00.

▪ Alte canale de comunicare.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *