CEZ a lansat campania națională de promovare a produselor din portofoliul CEZ Vânzare, furnizor de energie electrică și gaze naturale în cadrul Grupului CEZ in Romania, ca o invitație inedită în culisele creării ofertelor inspirate de nevoile și dorințele clienților săi.
Cele două produse ale campaniei – CEZ Rezidențial și CEZ Gaz – iau naștere tocmai din ințelegerea asteptărilor clientului, casnic sau antreprenor, de a mulțumi întreaga familie, de a beneficia de un preț fix sau cu discount și de a se bucura de avantajele unui contract flexibil, potrivit reprezentanților companiei.
„În cel de-al 12-lea an de prezență cu succes pe piața din România, ca principal furnizor de energie electrică pentru 1,3 milioane de clienți din zona Olteniei, am ales sa ne extindem portofoliul de produse și servicii la nivel național, mizând pe una dintre trasaturile noastre principale: preocuparea constantă față de nevoile și profilul clienților noștri. Suntem o companie care inovează, de aceea am ales să transmitem mesajul printr-o campanie creative și memorabilia în domeniul energetic din România. Prin personificarea energiei electrice și a gazului natural, ne propunem să demonstrăm că, având alături o echipă de specialiști de elită, asa cum este echipa CEZ Vânzare, cele mai avantajoase oferte de electricitate și gaz sunt la îndemâna tuturor, clienți casnici și business deopotrivă. Continuăm să credem că energia vine de la oameni și este pentru oameni, de aceea și produsele noastre sunt concepute să răspundă dorințelor clienților noștri. Le mulțumim pentru că ne-au primit în casele sau afacerile lor”, a declarat Angelica Barbu , Brand Marketing & Communication Manager, Grupul CEZ in Romania.
Campania, realizată de Rogalski Damaschin Public Relations, constă în două spoturi TV animate de echipa StudioSet, ce pot fi urmarite aici: http://bit.ly/CEZ_Rezidential si http://bit.ly/CEZ_Gaz.