Creșterea prețurilor la energie face prima victimă în rândul furnizorilor de energie electrică în Franța: Hydroption, furnizorul Armatei și Primăriei Paris, în pragul falimentului

Publicat pe Categorii Business, Esential, Furnizare / Distributie / Transport, Semnal, Stiri externe
Prima Pagina Actual Esential Creșterea prețurilor la energie face prima victimă în rândul furnizorilor de energie electrică în Franța: Hydroption, furnizorul Armatei și Primăriei Paris, în pragul falimentului

Hydroption, furnizorul de energie electrică al Armatei și Primăriei Paris, este pe cale să iasă din afaceri. Creșterea prețurilor la energie face prima victimă în rândul furnizorilor de energie electrică în Franța, semnalează Le Figaro.

Hydroption, cu sediul în Toulon, a primit de la Direcția Generală Energie și Climă (DGEC) o notificare înainte de retragerea licenței de furnizor, au precizat reprezentanții companiei pentru Le Figaro. Dacă decizia va fi confirmată, societatea – plasată deja în judecată din 21 octombrie de către Tribunalul din Toulon – nu va mai putea funcționa.

Hydroption trebuie să ceară judecătorului permisiunea de a căuta urgent un cumpărător. Nu putem continua singuri, a declarat CEO-ul său, Michel de Kerever, citat de Le Figaro.

Potrivit informațiilor publicate pe site-ul propriu, printre clienții Hydroption se numără: Primăria Paris, Ministerul Economiei, Ministerul Tranziției Ecologice,  Muzeul Luvru (în franceză Musée du Louvre), Ministerul Culturii, Minsiterul Agriculturii, Ministerul Sportului, Société du Grand Paris (SGP) etc. Societatea oferă energie electrică pentru aproape 18.500 de locații profesionale cu o opțiune de certificare regenerabilă la cel mai bun preț și sprijină multe companii și comunități franceze pas cu pas în provocarea inteligenței energetice. În 2020, grupul Hydroption a înregistrat în managementul portofoliului un volum de peste 13 TWh, generând 7 milioane de euro în economii de energie în beneficiul clienților săi într-o abordare simplă, personalizată și  sustenabilă, informează compania.

Experți, citați de presa franceză, spun că, la fel ca Hydroption, toți furnizorii care nu au anticipat suficient, cu achiziții pe termen lung de exemplu, acum se trezesc nevoiți să-și onoreze ofertele clienților cu prețuri prea mici față de prețurile piețelor angro. În acest caz, este imposibil să spere să obțină cea mai mică marjă. „Cel mai mulți vor putea rezista probabil până la sfârșitul anului…Probabil că suntem abia la începutul acestei crize energetice „, susțin experții francezi.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *