CSR la Nuclearelectrica: 45 de proiecte, buget de circa 11 milioane lei. Cosmin Ghiță, CEO: Prin programul de CSR și sponsorizările acordate în 2019, SNN a impactat pozitiv viața a peste 2 milioane de români

Publicat pe Categorii CSR, Esential, Hidro si nucleara, Semnal
Prima Pagina Actual Esential CSR la Nuclearelectrica: 45 de proiecte, buget de circa 11 milioane lei. Cosmin Ghiță, CEO: Prin programul de CSR și sponsorizările acordate în 2019, SNN a impactat pozitiv viața a peste 2 milioane de români

Dincolo de rezultatele financiare, de energia produsă, credem că Nuclearelectrica are o responsabilitate asumată față de comunitate și de angajații săi și familiile acestora

Cosmin Ghiță, CEO Nuclearelectrica

 “Succesul unei companii începe să depindă din ce în ce mai mult de disponibilitatea și calitatea resurselor pe care le poate prelua din mediu, dar și de beneficiile pe care le returnează astfel încât întregul ciclu să își mențină capacitatea de regenerare și de prosperitate. În 2019 ne-am propus sa dăm înapoi comunității pentru a fi lângă oamenii care au într-adevăr nevoie”, este mesajul transmis de Cosmin Ghiță, Directorul General al Nuclearelectrica, la prezentarea Raportului de Responsabilitate Social Corporatistă pe anul 2019.

“A face afaceri profitabile nu mai este singura condiție și rațiune de existență a unei firme. În ultima decadă, 3 din 4 firme din Forbes top 1000 nu mai există astăzi și se estimează că în următoarea decadă mai mult de jumătate din firmele Forbes 500 nu vor mai exista. Capacitatea de a inova, de a se adapta la nou, de a produce valoare în continuare într-o lume în continuă schimbare depinde în mare măsură de rețeaua de relații pe care o companie o are cu mediul din jur, fie că vorbim despre tranzacția clasică de resurse mediu-companie sau de practici mai noi de community engagement”, afirmă CEO-ul SNN, subliniind faptul că, „dincolo de rezultatele financiare, de energia produsă, credem că Nuclearelectrica are o responsabilitate asumată față de comunitate și de angajații săi și familiile acestora”.

Începând cu anul 2019, Nuclearelectrica a demarat un program planificat de responsabilitate social corporatistă cu un buget de 10.856.000 lei destinat implementării unor programe cu impact semnificativ asupra comunităților. Pornind de la identificarea nevoilor reale ale oamenilor, s-a constatat că Nuclearelectrica poate avea o contribuție reala în zona îmbunătățirii educației, a accesului la servicii medicale de calitate, în promovarea talentelor, în protecția socială a categoriilor defavorizate.

Astfel, compania a demarat 45 de proiecte în 2019, din care 17 sunt deja încheiate, iar 28 în desfășurare. Din cifrele preliminare privind estimarea impactului, prin programul de CSR al SNN și sponsorizarile acordate în anul 2019, am impactat pozitiv viața a peste 2 milioane de români, spune Cosmin Ghiță

Una dintre cele mai importante inițiative a fost dotarea laboratoarelor de fizică, chimie si robotica din cadrul instituțiilor de învățământ din Judetele Constanța și Ialomița, dotarea Spitalului Orășenesc Cernavodă, precum si îmbunătățirea condițiilor de trai în orasul Cernavodă, în parteneriat cu Primăria Cernavodă, în cadrul campaniei „Creștem o dată cu tine”.

Pentru anul 2020 ne propunem să continuăm în direcția asumată de a crea valoare împreună cu comunitatea, de a susține creșterea economică, socială și culturala a României și de a produce o schimbare reală în lumea din jur, susține Cosmin Ghiță, CEO SNN.

Programul de CSR SNN 2019 in cifre:

  • 45 de campanii inițiate
  • 17 proiecte finalizate
  • 28 în curs de implementare
  • 10.856.000 lei buget alocat
  • 10 proiecte în domeniul medical
  • 6 proiecte în domeniul cultural
  • 8 proiecte în domeniul educațional, dintre care un proiect include 11 instituții de învățământ din Județele Constanța și Ialomița
  • 11 proiecte în domeniul umanitar
  • 1 proiect în domeniul protecției mediului
  • Peste 2.000.000 români beneficiari ai programului de CSR și sponsorizări al SNN

Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *