De „Ziua Informării Preventive”, E.ON şi Delgaz Grid sprijină acţiunile desfășurate de I.G.S.U.

Publicat pe Categorii Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Actual Flux energetic De „Ziua Informării Preventive”, E.ON şi Delgaz Grid sprijină acţiunile desfășurate de I.G.S.U.

Voluntarii din E.ON România şi cei ai Delgaz Grid s-au mobilizat astăzi, marţi 13, de „Ziua Informării Preventive”, pentru a sprijini acţiunile desfăşurate de Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (I.G.S.U.) în mai multe judeţe din ţară.

Acţiunile de informare preventivă sunt desfăşurate sub sloganul “Preveniţi Ghinionul!” pentru a atrage atenţia asupra acelor incidente care pot fi cu uşurinţă prevenite dacă sunt respectate câteva reguli simple şi care, în caz contrar, pot provoca adevărate tragedii, explică E.ON.

Astfel, specialiştii ISU din câteva judeţe, cu sprijinul voluntarilor E.ON şi Delgaz Grid, vor organiza puncte de informare preventive şi vor distribui materiale informative în zonele cu trafic pietonal intens, concursuri cu premii pentru copii, acţiuni cu maşini de intervenţie şi altele asemenea. Acţiunile vor fi desfăşurate la Tîrgu Mureş, Sovata, Bistriţa, Baia-Mare, Deva, Timişoara şi nu numai, toate cu scopul de a împărtăşi informaţii care pot salva vieţi, aceste obiective stând şi la baza parteneriatului „Împreună pentru Siguranţă” dintre IGSU şi E.ON, respectiv Delgaz Grid.

“Ceea ce poate face diferenţa între un eveniment tragic şi prevenirea acestuia este cât de informaţi suntem. Să ştii, de exemplu, cum să dai drumul corect la aragaz şi ce să faci când simţi miros de gaz poate părea elementar dar, din păcate, multe evenimente nefericite au avut şi continuă să aibă loc din cauza nerespectării unor reguli simple de utilizare a surselor de energie”, a declarat Frank Hajdinjak, Director General al E.ON România.

Informaţii valoroase privind utilizarea responsabilă a energiei sunt disponibile pe pagina de Facebook și contul de Instagram “România Sigură”, actualizate zilnic de specialiştii E.ON şi IGSU. Pagina de Facebook “România Sigură” a adunat o comunitate de peste 22.000 de fani, şi sute de postări cu informaţii şi sfaturi utile.

Despre parteneriatul “Împreună pentru siguranţă”

Încheiat între I.G.S.U şi E.ON România în luna septembrie 2012, parteneriatul „Împreună pentru Siguranţă ” a constat în derularea, la nivel naţional, a mai multor campanii comune de informare şi conştientizare a cetăţenilor privind riscurile la care se expun în cazul utilizării necorespunzătoare a surselor de energie, fie că vorbim de electricitate sau de gaze naturale.

Astfel, în ultimii ani au fost derulate campaniile: “F.O.C – Flăcările Omoară Copii” (lansată în septembrie 2012), destinată conştientizării pericolelor la care sunt expuşi copiii lăsaţi singuri sau nesupravegheaţi în casă, urmată de “R.I.S.C.- Renunţă! Improvizaţiile sunt Catastrofale!” (lansată în noiembrie 2012), respectiv „R.I.S.C. – Siguranţa NU e un joc de noroc!” (decembrie 2013). Acestea şi-au propus nu doar să informeze şi să sensibilizeze populaţia, ci şi să schimbe în timp, comportamentul legat de utilizarea corectă a surselor de energie. De asemenea, în 2015, E.ON România s-a alăturat campaniei „Nu tremur la cutremur”, iniţiată de Ministerul Afacerilor Interne şi derulată la nivel naţional prin I.G.S.U.

În anul 2016, pornind de la preocuparea reducerii numărul de victime şi a pagubelor materiale, cele două părţi au iniţiat, sub egida R.I.S.C., campania de informare preventivă a populaţiei cu sloganul „Mai bine previi, decât să nu fii!”, pentru adoptarea unei atitudini proactive, prin sensibilizarea opiniei publice în vederea montării detectoarelor de incendiu în locuinţa proprie. La acţiunile desfăşurate sub egida parteneriatului au participat, în toţi aceşti ani, peste 5,8 milioane de oameni, jumătate dintre aceştia fiind copii.

Despre E.ON România

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a circa 14 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei pentru circa 3,1 milioane de clienţi. De la intrarea pe piaţa din România, grupul E.ON a investit circa 1,6 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2 miliarde de euro.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*