După cinci luni de la apariţia E-Light, Enel anunță că oferta de preţ pentru primul pachet de furnizare a energiei electrice dedicat în special clientului familiarizat cu segmentul digital și comunicarea online vine cu un preţ al energiei cu 20% mai mic. Calculul a avut la bază comparaţia dintre preţul actual al energiei electrice pe piaţa reglementată (fără a include tarifele reglementate de distributie, transport și sistem) şi cel al produsului E-Light, se precizează într-un comunicat al companiei.
Potrivit reprezentanților Enel, structura produsului este una simplă şi transparentă: include un abonament în cuantum de 0,05 lei / zi / loc de consum şi un preţ al energiei electrice de 0,147 lei / kWh. La acest pachet, se adaugă componentele reglementate de către ANRE sau aprobate prin acte normative specifice – tarifele pentru servicii de transport, sistem și distribuție, taxa de cogenerare, certificate verzi, acciza și TVA.
De asemenea, în acelaşi pachet, Enel include un ajutor suplimentar pentru clienţii care au nevoie să schimbe titularul de contract. În cadrul procesului de trecere la produsul E-Light, aceştia vor beneficia de consultanță pentru efectuarea schimbărilor necesare, se menționrează în comunicat.
Pentru a putea beneficia de oferta E-Light, clienții trebuie doar să activeze opţiunea de factură electronică. Oferta este valabilă până la 31 august 2016, doar pentru clienții având un consum de tip casnic. Mai multe informații despre E-Light sunt disponibile aici: http://www.enel.ro/ro/clienti-oferte-enel-elight-promo.html
“E-Light este un nou pas făcut de Enel în vederea digitalizării pe piața românească, după ce a fost prima companie de electricitate care a lansat factura electronică la nivel local, a lansat o aplicație mobilă pentru clienți și a implementat unități de tip self-care. Mai mult decât atât, ca parte a procesului de digitalizare, Enel lucrează în mod constant pentru a simplifica procedurile și pentru a oferi clienților săi alternative practice, facile. De asemenea, compania se concentrează pe îmbunătățirea parcursului clientului în procesul de contractare și oferirea de alternative digitale în locul canalelor tradiționale de contact”, se afirmă în comunicat.