E.ON Energie va emite la timp facturile cu valorile compensate și efectele prețurilor plafonate

Publicat pe Categorii Electrica si termica, Energie, Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Energie Electrica si termica E.ON Energie va emite la timp facturile cu valorile compensate și efectele prețurilor plafonate

Clienții E.ON Energie România vor primi la timp facturile pentru energie electrică și gaze naturale, incluzând valorile compensate și efectele prețurilor plafonate, anunță compania.

E.ON Energie România va continua să emită normal facturile pentru energie electrică și gaze naturale, clienții urmând să le primească cu valorile compensate și la prețurile plafonate, acestea fiind calculate începând cu luna noiembrie pentru acei consumatori care se încadrează în prevederile legislative, se precizează în comunicatul transmis de E.ON Energie România.

Facturile emise începând cu luna noiembrie vor include informații despre tipul și valoarea compensației în care se încadrează clienții.

Compania a făcut mari eforturi pentru adaptarea tehnică, în timp record, a sistemului de facturare, astfel încât aceste modificări impuse de noua legislație să fie implementate rapid iar clienții noștri să poată beneficia de schema de suport de la stat. Dacă în urma publicării normelor de aplicare a legii vor exista elemente noi, neprevăzute până la acest moment, compania noastră va proceda la rectificarea facturilor către clienți, sunt anunțați clienții E.ON Energie, societate membră a Grupului german E.ON.

Compania are un portofoliu variat format din 3,3 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi.

Clienții E.ON Energie România vor primi la timp facturile pentru energie electrică și gaze naturale, incluzând valorile compensate și efectele prețurilor plafonate, anunță compania.

E.ON Energie România va continua să emită normal facturile pentru energie electrică și gaze naturale, clienții urmând să le primească cu valorile compensate și la prețurile plafonate, acestea fiind calculate începând cu luna noiembrie pentru acei consumatori care se încadrează în prevederile legislative, se precizează în comunicatul transmis de E.ON Energie România.

Facturile emise începând cu luna noiembrie vor include informații despre tipul și valoarea compensației în care se încadrează clienții.

Compania a făcut mari eforturi pentru adaptarea tehnică, în timp record, a sistemului de facturare, astfel încât aceste modificări impuse de noua legislație să fie implementate rapid iar clienții noștri să poată beneficia de schema de suport de la stat. Dacă în urma publicării normelor de aplicare a legii vor exista elemente noi, neprevăzute până la acest moment, compania noastră va proceda la rectificarea facturilor către clienți, sunt anunțați clienții E.ON Energie, societate membră a Grupului german E.ON.

Compania are un portofoliu variat format din 3,3 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *