Electrica Furnizare a implementat un nou sistem informatic și vine cu clarificări pentru clienți

Publicat pe Categorii Flux energetic, Info, Info Consumatori
Prima Pagina Actual Flux energetic Electrica Furnizare a implementat un nou sistem informatic și vine cu clarificări pentru clienți

Ca urmare a finalizării implementării unui nou sistem informatic la nivelul companiei, acțiune derulată în perioada 1 ianuarie 2024 – 15 februarie 2024, Electrica Furnizare vine în întâmpinarea clienților cu o serie de clarificări menite să contribuie la familiarizarea acestora cu noutățile apărute în relația cu furnizorul.

Astfel, facturile emise pentru clienții Electrica Furnizare aferente perioadei optimizărilor de sistem reflectă o cantitate de energie electrică estimată conform istoricului de consum înregistrat pentru fiecare loc de consum în parte. În acest context, compania reamintește clienților faptul că pot oricând să își actualizeze convenția de consum prin intermediul aplicației MyElectrica, astfel încât să reflecte o cantitate de energie electrică corespunzătoare obiceiurilor de consum ale acestora.

Cu ocazia citirii realizate de către operatorul de distribuție, se recalculează cantitatea de energie electrică consumată efectiv de către client și se emite o factură de regularizare a consumului de energie.

Transmitere index autocitit

Modalitățile curente de transmitere a indexului autocitit puse la dispoziția clienților sunt portalul și aplicația MyElectrica, precum și numărul dedicat TelVerde 0800.800.048 (apel gratuit, disponibil non-stop).

Consultanță în puncte de prezență Electrica Furnizare – program extins

Electrica Furnizare a extins, în perioada 26 februarie 2024 – 01 martie 2024, programul de lucru în mai multe puncte de prezență ale companiei, astfel încât clienții interesați să poată beneficia de consultanță cu privire la noutățile apărute în relația cu furnizorul.

În plus, pentru a evita timpii de așteptare în punctele de prezență, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților un sistem online prin care își pot planifica din timp vizita, platforma fiind disponibilă aici: https://www.electricafurnizare.ro/e-programare/ .

Transmitere de solicitări online către furnizor

Clienții pot transmite solicitări către furnizor, simplu și rapid, fără a fi necesară deplasarea în punctele de relații cu clienții, prin intermediul formularului unic de contact online, disponibil aici:

https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/ .

Elemente noi de identificare a clienților

Implementarea noului sistem informatic a generat o serie de modificări cu privire la elementele de identificare alocate clienților companiei. Detalii despre noile elemente de identificare pot fi consultate aici: https://www.electricafurnizare.ro/cms/comunicate-de-presa/2024/noutati-in-gestionarea-relatiei-cu-furnizorul-tau-de-energie/


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *