Electrica Furnizare face verificări suplimentare la facturile cu valori atipice: Astfel de situații sunt izolate

Publicat pe Categorii Electrica si termica, Energie, Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Energie Electrica si termica Electrica Furnizare face verificări suplimentare la facturile cu valori atipice: Astfel de situații sunt izolate
  • Compania își asigură clienții că va clarifica situația în regim de urgență și că niciunul dintre aceștia nu va fi afectat de posibilele erori identificate în procesul de facturare

Electrica Furnizare anunță că a demarat o verificare suplimentară a facturilor emise cu valori atipice în raport cu istoricul de facturare și comportamentul de consum în cazul unora dintre clienții casnici din portofoliul companiei.

Ca urmare a situațiilor constatate în ultima perioadă cu privire la emiterea unor facturi a căror componentă a energiei electrice active are o valoare atipică în comparație cu istoricul de facturare și comportamentul de consum ale clienților în cauză, compania a demarat un proces intern de analiză ce vizează posibile anomalii înregistrate pe întreg lanțul de facturare, se precizează într-un comunicat al companiei.

Astfel de situații sunt izolate. Unele dintre facturile verificate au fost deja stornate, urmând să fie emise facturi noi, după finalizarea analizei fiecărui caz în parte, informează Electrica Furnizare.

Compania își asigură clienții că va clarifica situația în regim de urgență și că niciunul dintre aceștia nu va fi afectat de posibilele erori identificate în procesul de facturare.

În plus, Electrica Furnizare își încurajează clienții să utilizeze canalele de comunicare puse la dispoziție de companie și să solicite informații privind orice neclaritate referitoare la facturare la adresa clienti@electricafurnizare.ro sau utilizând formularul de contact online https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/formular-inregistrare-plangeri/. 

O familie din Alba Iulia  a primit, recent, o factură uriașă la energie electrică, în valoare de 27.808 de lei,  pentru un consum de 39.313 kwh în perioada 12 iulie 2021 – 10 august 2021, după cum a relatat prea locală, prezentând factura. Furnizorul – Electrica Furnizare a venit cu explicații cu privire la cazul clientului din Alba Iulia. O anomalie pe lanțul de facturare și în sistemul informatic, a explicat Electrica Furnizare. Factura menționată în cadrul articolelor de presă este o factură cu caracter de regularizare, emisă în baza citirii efectuate de către operatorul de distribuție zonal. Din cauza unei anomalii pe lanțul de facturare și în sistemul infuormatic, factura în cauză a fost transmisă automat, în mod eronat, către client, se explică în informare. Compania Electrica Furnizare a anunțat că a luat decizia de a storna factura până la clarificarea modului de funcționare a întregului lanț de facturare, inclusiv a contorului de la locul de consum în cauză.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *