„Cheltuiește mai puțin pe întreținere… și fă-ți o plăcere”, este îndemnul Comisiei Europeană, preluat și de Electrica.
Începând din luna octombrie, mesajele campaniei „Economie la energie” a Comisiei Europene ajung direct la cei peste 3,7 milioane de clienţi ai Grupului Electrica. Aceștia vor putea să „economisească cu Electrica”, deoarece pe facturi se regăsesc referințe privind campania și website-ul acesteia, economielaenergie.eu, unde pot consulta sfaturi de economisire oferite de specialiști. Electrica transmite mesajele către clienții săi inclusiv prin intermediul centrelor de relaţii cu clienţii, se precizează într-un comunicat al companiei.
Eficiența energetică reprezintă o prioritate pentru Comisia Europeană. Această campanie își propune să informeze românii cu privire la modalitățile de economisire la facturile de energie, fără a reduce nivelul de confort. Cooperarea cu părțile interesate la nivel național, inclusiv cu companiile de distribuție și furnizare, este esențială pentru atingerea acestui obiectiv.
„Dialogul cu clienţii face parte din preocupările noastre constante, pentru că încercăm să îi sprijinim prin toate metodele să beneficieze de servicii de calitate, la costuri cât mai reduse. Parteneriatul cu Comisia Europeană este o excelentă oportunitate atât pentru noi, cât și pentru clienții noștri, și ne confirmă, totodată, faptul că felul în care gândim este împărtășit la nivel european”, a declarat Cătălin Stancu, director general Electrica.
Prin campania „Economie la energie”, Comisia Europeană (Direcția Generală pentru Justiție și Consumatori) informează consumatorii din România, Republica Cehă, Grecia și Portugalia cu privire la modalități de economisire a energiei în locuințe. În România a fost organizat un turneu al eficienței energetice la București, Mioveni și Craiova, iar campania continuă până la sfârșitul anului.
Mai multe recomandări utile și informații despre campanie sunt disponibile pe platforma economielaenergie.eu.