Președintele Enel, Patrizia Grieco și CEO-ul grupului, Francesco Starace, au făcut publică noua identitate corporativă globală a Enel, într-un eveniment ce a avut loc la sediul central din Madrid al subsidiarei spaniole a grupului, Endesa. Noi identități vizuale au fost prezentate și pentru Endesa și Enel Green Power.
„Cu această transformare, aliniem imaginea corporativă a Enel cu schimbările care au loc atât în interiorul companiei, cât și cu evoluția accelerată pe care o conducem în industria energetică”, a declarat Francesco Starce, CEO și Director General al Grupului Enel. „Conceptul de Deschidere pe care îl sintetizăm în expresia Open Power ne poziționează ca un grup inovator și sustenabil, ce se dedică extinderii și dezvoltării conținutului tehnologic în toate operațiunile sale, pentru a obține siguranța energetică și pentru a îmbunătății serviciile energetice la nivel global. De asemenea, inseamnă să valorificăm infrastructura noastră, prin schimbul de cunoștințe, asfel încât să extindem gama de utilizare, iar în același timp să colaborăm cu clienții, partenerii și alte grupuri de interese pentru a crea un mediu benefic ce ajută la protejarea și securizarea investițiilor. Conceptul de Open Power presupune să fii mai mult decât un simplu producător și distribuitor de energie electrică. Noua noastră marcă simbolizează caracterul inovator, sustenabil, multi – dimensional și deschis al Grupului Enel”, a precizat acesta.
Strategia Open Power a Enel, prezentată cu ocazia celui mai recent eveniment al Grupului, Ziua Piețelor de Capital, în noiembrie 2015, la Londra, impune conceptul de Deschidere ca o piatră turnantă a abordării sale strategice și operaționale:
- Energie deschisă pentru mai mulți oameni;
- Energie deschisă pentru mai multe tehnologii;
- Să deschidem noi modalitări de a gestiona energia pentru oameni;
- Să deschidem energia pentru noi utilizări;
- Să fim deschiși pentru mai multe parteneriate.