Erik Barna, la The Power Table: Segmentul de cybersecurity este vital pentru orice companie. Va fi ca mersul la doctor

Publicat pe Categorii Flux energetic
Prima Pagina Actual Flux energetic Erik Barna, la The Power Table: Segmentul de cybersecurity este vital pentru orice companie. Va fi ca mersul la doctor

Prezent în cadrul evenimentului „The Power Table – Cum arata rezultatele financiare si cum investim”, Erik Barna – CEO & Fondator Life is Hard S.A. a vorbit despre deficitul de digitalizare in Romania in raport cu Europa Centrala si despre intentiile companiei de extindere a domeniului de activitate si catre cybersecurity, apreciind ca acest segment va deveni „vital” pentru companii si ca „va fi ca mersul la doctor”.

” Dupa cum vedem, digitalizarea patrunde cam in toate domeniile si face ca segmentul de cybersecurity sa fie vital in acest moment pentru orice companie. Va fi ca mersul la doctor sau ca si raportarile pe care suntem obligati sa le facem la Fisc. O companie care nu se protejeaza, va avea niste riscuri enorme”, a declarat Barna.

Desi Romania nu sta foarte bine in comparatie cu tarile din Europa Centrala, in ceea ce priveste digitalizarea, Barna apreciaza ca decalajul nu este atat de important: „Din pacate, Romania nu sta deloc bine la acest capitol, suntem pe locul 27 din 29 in Uniunea Europeana din punctul de vedere al digitalizarii, conform The Digital Economy and Society Index (DESI). 4 sau 5 ani la rand am fost pe ultimul loc. Vecinii nostri stau putin mai bine dar nu cu mult. De exemplu, Ungaria este cu 3-4 pozitii inaintea noastra, imediat dupa noi vine Italia – o surpriza, fiind o tara din Vest. Estonia, Spania, Danemarca, Finlanda si Lituania sunt primele in ceea ce priveste serviciile electronice si digitale, cu un punctaj de aproape 85%, iar codasii sunt Romania, Grecia, Croatia, Slovacia si Ungaria. Media europeana este undeva la 72%, aceste tari de la coada clasamentului abia daca au atins 60%. Tarile din est sunt cam la acelasi nivel, in coada clasamentului. Diferenta dintre acestea nu este foarte mare, putem relativ usor sa avansam in acest clasament – depinde doar de noi. Ce duce Romania pe ultimele pozitii in acest clasament nu este neaparat adoptia tehnologiei, ci mai degraba competentele digitale ale celor care utilizeaza sau doresc sa utilizeze aceasta tehnologie”.

 Life is Hard S.A. isi propune ca, in urmatorii ani, sa devina cea mai relevanta companie de tehnologie din piata romaneasca.


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *