14.10.2025

Info

ENGIE redeschide Centrul de Relații cu Clienții din bdul Mărășești, într-un spațiu complet modernizat

Publicat pe Categorii Energie, Flux energetic, Info, Info ConsumatoriLeave a comment

ENGIE a redeschis astăzi, 7 aprilie, Centrul de Relații cu Clienții din Bulevardul Mărășești nr. 4-6, după finalizarea procesului de renovare și modernizare. Noul design al centrului reflectă angajamentul companiei față de clienți, inovație și digitalizare, oferind un spațiu modern, confortabil și eficient. Centrul de relații cu clienții este împărțit în trei zone, menite să … Continuă să citești ENGIE redeschide Centrul de Relații cu Clienții din bdul Mărășești, într-un spațiu complet modernizat


„Stația de energie“, platforma educativă online a E.ON, are jumătate de milion de utilizatori

Publicat pe Categorii Energie, Flux energetic, Info, Info ConsumatoriLeave a comment

Comunitatea „Stația de energie“ de pe website-ul eon.ro se apropie de o jumătate de milion de utilizatori, în numai doi ani de la lansarea acestei platforme educative al cărei scop este familiarizarea consumatorilor de electricitate și gaz cu universul energiei, astfel încât să se poată orienta corect și să ia cele mai potrivite decizii, în … Continuă să citești „Stația de energie“, platforma educativă online a E.ON, are jumătate de milion de utilizatori


Anunț de la OPCOM: Testele cu participanții pentru introducerea granularității de 15 minute în cadrul Cuplării Unice a PZU încep pe 7 aprilie

Publicat pe Categorii Flux energetic, Info, Info BursierLeave a comment

Testele cu participanții pentru introducerea granularității de 15 minute în cadrul Cuplării Unice a Piețelor pentru Ziua Următoare (SDAC – Single Day Ahead Coupling) sunt programate să înceapă în ziua de 7 aprilie 2025, anunță OPCOM. Membrii SDAC confirmă începerea Testelor cu Participanții conform planificării. OPCOM: Trecerea la granularitatea de 15 minute în SDAC reprezintă … Continuă să citești Anunț de la OPCOM: Testele cu participanții pentru introducerea granularității de 15 minute în cadrul Cuplării Unice a PZU încep pe 7 aprilie


Furnizorii vor avea noi obligații de informare a clienților finali în perspectiva încetării schemei de plafonare-compensare de la 1 iulie. Proiect de ordin ANRE, în consultare publică

Publicat pe Categorii Business, Esential, Furnizare / Distributie / Transport, Info Consumatori, SemnalLeave a comment

Furnizorii de energie vor avea noi obligați legale de informare a clienților finali în perspectiva încetării, începând cu data de 1 iulie 2025, a schemei de plafonare-compensare, institută prin OUG 6/2025. Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei a elaborat proiectul de Ordin pentru stabilirea unor măsuri de informare a clienților finali de energie electrică. … Continuă să citești Furnizorii vor avea noi obligații de informare a clienților finali în perspectiva încetării schemei de plafonare-compensare de la 1 iulie. Proiect de ordin ANRE, în consultare publică


„Dăruiește Lumină” și donează 1.000.000 kWh către patru instituții de învățământ ce oferă sprijin copiilor cu cerințe educaționale speciale!

Publicat pe Categorii CSR, Flux energetic, Info, Info ConsumatoriLeave a comment

E.ON Energie România continuă campania „Dăruiește Lumină” și donează 1.000.000 kWh către patru instituții de învățământ ce oferă sprijin copiilor cu cerințe educaționale speciale. Campania revine în perioada 31 martie – 21 aprilie 2025, cu misiunea de a transforma un simplu gest din mediul online într-un act de solidaritate pentru copiii cu cerințe educaționale speciale. … Continuă să citești „Dăruiește Lumină” și donează 1.000.000 kWh către patru instituții de învățământ ce oferă sprijin copiilor cu cerințe educaționale speciale!


Electrica explică de ce nu a facturat energie în valoare de aproape 3 miliarde de lei – situație la sfârșitul anului 2024

Publicat pe Categorii Electrica si termica, Energie, Esential, Flux energetic, Info, Info ConsumatoriLeave a comment

Electrica înregistrează o valoare ridicată a creanțelor nefacturate, respectiv 2,85 miliarde lei la 31 decembrie 2024, influențată major de modificarile legislative generate de aplicarea OUG nr. 312/2024, care a impus stornarea și reemiterea facturilor emise cu tariful aferent contributiei la Contractele pentru Diferenta (CfD). Electrica ofera clarificari privind opinia cu rezerve exprimata de auditorul financiar … Continuă să citești Electrica explică de ce nu a facturat energie în valoare de aproape 3 miliarde de lei – situație la sfârșitul anului 2024


Dezbatere în Parlament privind dezvoltarea comunităților de energie în România. Proiectul de OUG dedicat are doar 4 avize din 13 de la ministere

Publicat pe Categorii Esential, Info, Info Legislativ, Opinii / Analize, SemnalLeave a comment

“România trebuie să aibă un cadru legislativ pentru comunitățile de energie. Să existe stimulente pentru acestea. La nivel european, există 9000 de comunități de energie. Să ne uităm ce au făcut alții bine și să facem și noi. Important este că se pot reduce facturile la energie”, a afirmat Cristina Prună, Vicepreședinte a Comisiei de … Continuă să citești Dezbatere în Parlament privind dezvoltarea comunităților de energie în România. Proiectul de OUG dedicat are doar 4 avize din 13 de la ministere


MOL România reduce prețurile de încărcare a vehiculelor electrice cu min.30 bani/kWh

Publicat pe Categorii Flux energetic, Info, Info ConsumatoriLeave a comment

MOL România anunță o reducere a prețurilor de încărcare în întreaga rețea MOL Plugee, atât pentru clienții înregistrați, cât și pentru cei neînregistrați, consolidându-și astfel angajamentul față de mobilitatea sustenabilă. Începând de astăzi, clienții vor beneficia de o reducere a prețurilor de cel puțin 30 de bani/kWh în toate stațiile MOL Plugee. Aceasta este una … Continuă să citești MOL România reduce prețurile de încărcare a vehiculelor electrice cu min.30 bani/kWh


E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în ultimii 5 ani, majoritatea în dezvoltarea serviciilor digitale pentru clienți

Publicat pe Categorii Business, Esential, Furnizare / Distributie / Transport, Info, Info ConsumatoriLeave a comment

E.ON Energie România investește cu prioritate în digitalizarea serviciilor, circa 83% din suma totală investită din ultimii cinci ani, în valoare de 24 milioane de euro, revenind dezvoltării și îmbunătățirii platformelor IT, astfel încât interacțiunile clienților cu compania să fie cât mai simple și rapide, precizează compania. Efortul continuu de îmbunătățire a funcționalităților platformei eon.ro, … Continuă să citești E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în ultimii 5 ani, majoritatea în dezvoltarea serviciilor digitale pentru clienți


AIEE a lansat proiectul „Dispecer pentru o zi”. Interes mare din partea tinerilor energeticieni și studenților să experimenteze activitatea de dispecer energetic

Publicat pe Categorii Electrica si termica, Energie, Esential, Info, Info Consumatori, Semnal1 Comment

Asociația Inginerilor Energeticieni și Electricieni  – AIEE, a dat startul proiectului „Dispecer pentru o zi”, parte din programul Cursuri și formare profesională. Evenimentul de deschidere a proiectului a avut loc astăzi, 11 martie, la Centrul de comandă al PPC Renewables România, parte a Grupului PPC România. Proiectul „Dispecer pentru o zi” urmărește: Participanții vor avea … Continuă să citești AIEE a lansat proiectul „Dispecer pentru o zi”. Interes mare din partea tinerilor energeticieni și studenților să experimenteze activitatea de dispecer energetic