Lupta împotriva COVID-19. E-Distribuție conectează al treilea spital militar de campanie, din Timișoara

Publicat pe Categorii CSR, Electrica si termica, Energie, Flux energetic
Prima Pagina Energie Electrica si termica Lupta împotriva COVID-19. E-Distribuție conectează al treilea spital militar de campanie, din Timișoara
  • Valoarea echipamentelor și a lucrărilor efectuate de E-Distribuție Banat ajunge la peste 50.000 euro și este susținută de companie

E-Distribuție Banat, operatorul de distribuție a energiei electrice parte a  Grupului Enel din România, va executa lucrările de conectare la rețeaua electrică a spitalului militar de campanie din Timișoara, sprijinind astfel eforturile echipelor medicale în lupta împotriva COVID-19. Este al treilea spital conectat de E-Distribuție în ultima lună.

Potrivit reprezentanților companiei, proiectul de conectare a inclus modernizarea unui post de transformare existent cu echipamente unificate care se vor integra in telecontrol, precum și amplasarea unui nou transformator de medie-joasă tensiune, dedicat pentru alimentarea spitalului de campanie, întrerupătoare, cutii de distribuție și toate echipamentele necesare pentru alimentarea din rețeaua de joasă tensiune. Valoarea echipamentelor și a lucrărilor efectuate de E-Distribuție Banat ajunge la peste 50.000 euro și este susținută de companie.

Proiecte similare au fost realizate în ultima lună de E-Distribuție Muntenia, la spitalul militar de campanie de lângă București, și de către E-Distribuție Dobrogea, la spitalul militar de campanie din Constanța. Astfel, E-Distribuție a donat echipamente și lucrări ajungând la aproximativ 110.000 euro, pentru a susține în mod direct pe aceia care luptă în linia întâi cu COVID-19.

Companiile Enel în România au implementat o serie de măsuri menite să contribuie la reducerea răspândirii COVID-19, din grijă pentru comunitățile pe care le deservește, pentru clienți și angajați. Prin urmare, toate activitățile care implică contactul direct cu publicul au fost suspendate, clienții având la dispoziție canale alternative de comunicare.

De asemenea, Enel România a activat regimul de smart working (tele-muncă) pe termen lung pentru toate activitățile angajaților săi pentru care acesta este aplicabil, cu excepția activităților esențiale care nu suportă întârziere, care sunt necesare pentru a garanta continuitatea serviciului și securitatea sistemului electric național.

De asemenea, compania a pregătit un plan de continuitate, pentru a asigura siguranța în furnizarea energiei electrice în zonele care ar putea fi declarate „zone roșii” de către autorități. În acest sens, companiile E-Distribuție continuă să desfășoare activități tehnice și operaționale pentru a asigura continuitatea distribuției de energie electrică în condiții sigure, în special pentru instituții critice, precum spitale și centre de carantină. În contextul actual, când fiecare dintre noi poate lua câteva măsuri de prevenție pentru menținerea sănătății tuturor, este importantă de asemenea transparența, astfel încât să fim cu toții în siguranță. De aceea, conform informării autorităților din domeniul sănătății, rugăm clienții să anunțe eventuale suspiciuni de contaminare, către echipele care sunt chemate pentru intervenții neprogramate, pentru ca acestea să poată lua măsuri de protecție. La rândul lor, echipele E-Distribuție care efectuează lucrări pe teren sunt instruite să ia toate măsurile necesare și sunt dotate cu echipament de siguranță (mască, ochelari, mănuși).


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *