Vânzările de carburanţi înregistrate de MOL România, în primele nouă luni din 2015, au atins un volum de 433 kilotone (kt), în creştere cu 16% faţă de perioada similară din anul anterior, potrivit datelor companiei. În trimestrul al treilea, vânzările retail ale grupului MOL în România au crescut cu 21%.
‘În structura vânzărilor de carburanţi, motorina rămâne dominantă. Vânzările de motorină au urcat cu 14% în volum în primele nouă luni, la 309 kt, respectiv cu 19% în al treilea trimestru, la 118 kt. În ceea ce priveşte benzina, volumul vânzărilor a fost de 112 kt în perioada ianuarie – septembrie 2015, în urcare cu 17%, în timp ce volumele din trimestrul trei s-au situat la 43 kt, în creştere cu 23%’, se menţionează în comunicat.
Potrivit reprezentanților MOL România, creşterea volumelor de retail vândute de MOL România (inclusiv benzină, motorină, lubrifianţi şi GPL) a fost susţinută în principal de extinderea reţelei de benzinării.
Grupul MOL, prezent pe piaţa românească din 1995, şi-a extins reţeaua de benzinari la circa 200 de staţii la începutul acestui an.