Clienții rezidențiali ai Enel pot beneficia, pe lângă asistență în reparații și intervenții casnice urgente, 24 de ore din 24, și de reparaţii la instalaţiile de apă şi la instalaţiile de canalizare. Reprezentanții Enel anunță lansarea a două servicii noi, incluse în pachetul Enel Asistență (lansat în noiembrie 2014), respectiv reparații la instalaţiile de apă şi la instalaţiile de canalizare.
Oferta propusă pentru perioada 8 august – 15 octombrie 2016 pentru clienții rezidențiali ai Enel Energie și Enel Energie Muntenia care achiziționează serviciul Enel Asistenţă este acordarea unui discount de 50% pentru o perioadă de 12 luni din prețul pachetului standard. Preţul pachetului standard este de 11,60 lei/lună (TVA inclus), include două intervenţii pe an, iar costul fiecărei intervenţii, acoperit de abonament, este de maxim 450 lei (TVA inclus).
Opțiunea Enel Asistență oferă o paletă largă de servicii: reparații și intervenții urgente la instalațiile electrice interioare, reparații de lăcătușerie și acum, reparații ale instalațiilor de apă si canalizare, prin intermediul unei rețele de companii specializate gestionate de partenerul Europ Assistance, se menționează în comunicatul transmis de Enel. Clienţii pot accesa oferta promoțională sunând gratuit la numărul 0800 07 08 09, la cel mai apropiat Punct Enel sau online, prin intermediul contului MyEnel.
Campania Enel se va desfăşura la nivel naţional, pentru clienții ale căror locuri de consum sunt situate în următoarele judeţe: Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș-Severin, Constanța, Călărași, Tulcea, Ialomița, Ilfov, Giurgiu, Prahova, Argeș, Cluj, Sibiu, Brașov, Iași, Suceava şi municipiul București.