Nuclearelectrica susține Campania națională de informare și prevenție Coronavirus, derulată de Crucea Roșie, cu o sponsorizare de 3.650.000 lei

Publicat pe Categorii CSR, Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Actual Flux energetic Nuclearelectrica susține Campania națională de informare și prevenție Coronavirus, derulată de Crucea Roșie, cu o sponsorizare de 3.650.000 lei

Nuclearelectrica  se alătură Societății Naționale de Cruce Roșie din România în organizarea și derularea Campaniei de informare și prevenție Coronavirus la nivel național prin achiziția de materiale ce pot preveni infecția cu noul virus: măști de protecție, săpun, dezinfectant de mâini, șervețele și alte produse de igienă care vor fi distribuite populației. Consiliul de Administrație al SNN a aprobat astăzi o sponsorizare  în sumă de 3.000.000 lei.

 “Este o perioadă extrem de dificilă pentru toți, însă dacă vrem să sprijinim un efort național, acesta este momentul. Și o putem face asigurându-ne că respectăm toate măsurile, individual și la nivel de organizație, dar și oferind. Este nevoie de ajutor pentru prevenire și asigurarea măsurilor de protecție pentru toată lumea și atât timp cât putem să contribuim,  vom face acest lucru”, a declarat Cosmin Ghiță, CEO SNN.

La începutul lunii martie 2020, SNN a mai acordat o sponsorizare aceluiași beneficiar, Societatea Naționala de Cruce Roșie din România, în sumă de 650.000 lei, cu încadrare în proiectului de Buget de Venituri și Cheltuieli aferent anului 2020, pentru același obiect.


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *