Plan de măsuri speciale la companiile din grupul Electrica

Publicat pe Categorii Electrica si termica, Energie, Flux energetic
Prima Pagina Energie Electrica si termica Plan de măsuri speciale la companiile din grupul Electrica

Companiile din cadrul Grupului Electrica sunt pregătite să asigure continuitatea alimentării cu energie electrică a celor peste 3,8 milioane de utilizatori pentru care oferă servicii. Toate companiile din cadrul Grupului  au adoptat un plan de măsuri speciale pentru buna desfășurare a operațiunilor și asigurarea continuității în alimentarea cu energie electrică, în contextul pandemiei de Coronavirus (Covid-19), se precizează într-un comunicat al companiei.

“Îi asigurăm pe clienții noștri că respectăm toate recomandările autorităților în vederea limitării răspândirii coronavirusului și acționăm în mod responsabil, pe baza unui plan de reziliență. Alături de autorități și de toți partenerii noștri vom continua să acționăm pentru a limita orice riscuri potențiale și pentru a fi pregătiți să răspundem, într-un timp cât mai scurt, situațiilor generate de evoluția din România. În același timp, îi rugăm pe clienții noștri sa ne informeze în legătură cu eventualele situații speciale, de autoizolare sau carantină, atunci când solicită intervenția echipelor noastre. Este esențial să colaborăm în astfel de momente dificile”, a declarat Corina Popescu, Director General Electrica.

Încă de la debutul acestei situații, Grupul Electrica a adoptat măsuri speciale de protecție a clienților, angajaților și partenerilor săi, precum și de limitare a unei potențiale extinderi a Covid-19. În comunicat se specifică că planul de reziliență existent la nivel de Grup a fost actualizat cu promptitudine pentru a răspunde situației excepționale de la nivel național. Au fost implementate măsuri de prevenție și protecție în toate zonele în care angajații Grupului își desfășoară activitatea, care includ: limitarea accesului în anumite locații, anularea întâlnirilor și deplasărilor neesențiale, intensificarea acțiunilor privind igiena personală și la locul de muncă, implementarea conceptului de telemuncă acolo unde a fost posibil.

Totodată, Electrica încurajează partenerii și clienții să folosească modalități de relaționare indirecte, on-line sau telefonic, pentru soluționarea diverselor solicitări, și să apeleze la metodele de plată on-line. Contul MyElectrica, internet banking și mobil banking reprezinta modalități alternative de plată pentru facturile de energie electrică sau gaze naturale.

Continuăm să monitorizăm îndeaproape evoluția situației la nivel național, adaptând planul de măsuri și implementând cu strictețe toate recomandările emise de autoritățile publice, susțin reprezentanții Grupului Electrica.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *