Schimbări la Hidroelectrica în ce privește comunicarea în cadrul companiei și leadership-ul. Peste 100 de angajați ai companiei, cu funcții de management, participă la cursuri. Au fost organizate cursuri de comunicare eficientă în afaceri și de abilități de comunicare și leadership. Urmează un curs de leadership la care vor participa 60 de salariați cu funcții de top management executiv și sucursale sau care lucrează în echipele membrilor de Directorat.
Cursul va fi adaptat culturii organizaționale a Hidroelectrica, o societate orientată pe proiecte și listată la bursă. Participanții vor aprofunda caracteristicile, rolurile și comportamentul liderului, importanța și activitățile acestuia în organizația orientată pe proiecte, potrivit unui document al companiei, consultat de noi. Unul dintre obiectivele cursului este ca membrii Directoratului și managerii din Hidroelectrica să-și dezvolte competențele de leadership & guvernanță, prin training și coaching.
După acest curs, se va propune o strategie de leadership și metode de implementare a acesteia în cadrul Hidroelectrica, care să conducă la dezvoltarea abilităților de comunicare, negociere și managementul schimbării, precum și pentru sprijinirea echipei pentru creșterea performanței, se prezintă în document.
Alți 48 de angajați ai Hidroelectrica au participat la cursul de comunicare și leadership, cu scopul de a înțelege importanța comunicării eficiente cu salariații pentru atingerea obiectivelor organizației.