CEZ Vânzare a decis: Centrele de Relații cu Clienții râmân închise până pe11 ianuarie 2021

Publicat pe Categorii Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Actual Flux energetic CEZ Vânzare a decis: Centrele de Relații cu Clienții râmân închise până pe11 ianuarie 2021

Dialogul dintre furnizorul de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare și clienții săi se va derula în continuare în mediul online. Compania va reanaliza decizia de a redeschide Centrele de Relații cu Clienții la începutul anului viitor, în funcție de evoluția contextului epidemiologic

Activitatea Centrelor de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea, precum și birourile din Timișoara, Iași și Reșița, va rămâne suspendată cel puțin până la data de 11 ianuarie 2021, măsură menită să contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS COV 2 în zona operațională CEZ Vânzare, anunță compania.

Clienților CEZ Vânzare le rămân la dispoziție canalele de comunicare online ale furnizorului, care acoperă toată gama de servicii: aplicația My CEZ, Info Linia CEZ, chatul online, înregistrarea sesizărilor, website-urile oficiale www.cezinfo.ro și www.cez.ro.

În contextul dat, clienții CEZ Vânzare de energie electrică și gaze naturale își pot soluționa toate solicitările în relația cu furnizorul, din confortul și siguranța de #acasă, prin:

       Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.

       Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, zilnic, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienții pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).

       Chatul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.

       Alte canale de comunicare:

–        Completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form

–        Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro

–        Numărul de fax: 0248 524 834.

Totodată, furnizorul CEZ Vânzare îşi încurajează clienţii să folosească sistemele de plăţi online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plată de tip internet banking, puse la dispoziţie de unităţile bancare). Mai multe detalii despre metodele de plată puteţi regăsi accesând secţiunea Modalităţi de plată, din website-ul www.cez.ro, precum și acccesând link-ul https://bit.ly/3qnuP31


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *