Consumatori din Tulcea, Timișoara, Arad și Bucuresti au primit, în cadrul unor workshop-uri educative organizate de CEZ Vânzare, informații despre optimizarea costurilor cu energia electrică, despre beneficiile unui contract cu un furnizor puternic și soluții de eficiență energetică.
Furnizorul de energie CEZ Vânzare a continuat seria de întâlniri cu exponenții mediului de afaceri, în cadrul unei ample campanii de informare a consumatorilor privind avantajele și dezavantajele schimbării furnizorului de energie electrică și gaze naturale în perioada 01 septembrie – 13 octombrie 2016.
Pe parcursul evenimentelor, participanții au beneficiat atât de informații referitoare la schimbările de pe piața de energie oferite de către reprezentanții CEZ Vânzare, cât și de informații utile și recomandări în ceea ce privește mediul de afaceri.
Odată cu liberalizarea pieței de energie și a celei de gaze naturale complet pentru agenții economici și parțial pentru cei casnici, aceștia au dreptul să își isi aleaga furnizorul și pot negocia și încheia un contract pentru furnizarea energiei și/ sau a gazelor naturale direct cu acesta. Diferența dintre furnizorii de pe piață o constituie orientarea către client, transparența, flexibilitatea în produsele și serviciile oferite în funcție de nevoile clientului, inovația care determină căutarea unor soluții noi pentru creșterea satisfacției clientului. Toate acestea fac parte din viziunea CEZ Vânzare, care oferă clienților săi dincolo de o relație contractuală, un parteneriat care să le aducă beneficii personalizate în propria activitate.
Parte din Grupul CEZ România, CEZ Vânzare este principalul furnizor de energie electrică din sud-vestul României, cu circa 1.420.000 de clienți, atât consumatori rezidențiali, cât și din zona de business și instituționali.