CEZ Vânzare și Electrica Furnizare au redeschis Centrele de Relații cu Clienții. Vezi ce reguli trebuie respectate

Publicat pe Categorii Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Actual Flux energetic CEZ Vânzare și Electrica Furnizare au redeschis Centrele de Relații cu Clienții. Vezi ce reguli trebuie respectate

Începând de astăzi, 18 mai 2020, CEZ Vânzare redeschide Centrele de Relatii cu Clienții cu respectarea unor reguli stricte de siguranță și protecție, Potrivit unui anunț al companiei, s-a stabilit un program redus, de 6 ore, și un set strict de reguli de funcționare. Canalele online ale furnizorului de energie electrică și gaze naturale rămân în continuare operaționale și simplu de folosit, din confortul de #acasa.

Astfel, angajații Centrelor vor purta măști și mănuși de protecție. În toate Centrele CEZ au fost instalate geamuri de protecție plexiglass. Ocuparea ghișeelor  este organizată astfel: un ghișeu funcțional, unul/ două ghișee libere, distanța dintre acestea fiind de minim 2 metri.

Regulile ce trebuie respectate de clienți:

  • accesul  este permis doar cu mască și mănuși de protecție, doar un reprezentant per familie. În cazuri specifice, clienților li se vor pune la dispoziție mănuși și măști de protecție de unică folosință
  • accesul în incintă se va face doar dupa ieșirea persoanei care a intrat înainte;
  • cozile de așteptare se vor forma în afara incintei centrului, respectând regulile de distanțare socială;
  • se va măsura temperatura clienților la intrarea în centre. Celor cu temperatura de 37,5 sau mai mare nu li se va permite accesul în centru;
  • personalul de pază va direcționa clienții să-și șteargă tălpile încășțămintei pe covorașul dezinfectant de la intrarea în centru, precum și să-și igienizeze mâinile cu soluții de dezinfectare;
  • se recomandă folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea oricăror documente;
  • se recomandă pregătirea în prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi, etc.

Furnizorul CEZ Vânzare reamintește clienților săi că pot comunica cu acesta din confortul de #acasa, folosind următoarele canale: portalul și aplicatia mobila MYCEZ.

Și Electrica Furnizare redeschide centrele de relații cu clienții din 18 mai 2020 și recomandă, totodată, să utilizeze în continaure canalele alternative de comunicare și de plată.

Compania a adoptat măsuri menite să asigure desfășurarea activității în condiții de siguranță, inclusiv reducerea numărului de personal front office pentru o perioadă de 3 luni, cu evaluarea lunară a situației, în funcție de evoluția contextului la nivel național/regional, se precizează într-un comunicat. Se recomandă clienților care vor vizita Centrele Electrica Furnizare în perioada imediat următoare să adopte un comportament responsabil și să respecte regulile afișate în cadrul tuturor punctelor de prezență ale companiei, precum și îndrumările personalului instruit cu privire la măsurile de distanțare fizică și interacțiune cu clienții.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *