Clasament Brand Finance Utilities 50: Enel, cel mai puternic brand de utilități

Publicat pe Categorii Energie, Flux energetic, Stiri externe
Prima Pagina Actual Flux energetic Clasament Brand Finance Utilities 50: Enel, cel mai puternic brand de utilități

Enel, unul dintre cei mai importanţi operatori integrați de electricitate și gaze din lume, a fost poziționat în clasamentul global Brand Finance Utilities 50 drept cel mai puternic brand de utilități al acestui an, cu Brand Strength Index – BSI de 82,8 și un rating al brandului AAA-.

Enel a urmat un proces de repoziționare strategică și de reîmprospătare a identității de brand, repoziţionându-se cu success drept un furnizor de energie orientat către clienţi şi protejarea mediului, dar și un angajator responsabil, se precizează într-un comunicat de presă. De asemenea, brandul și-a extins prezența globală prin consolidarea procesului de rebranding inițiat în 2016 și lansarea a numeroase inițiative ce susțin inovaţia și sustenabilitatea. Printre exemple se numără deschiderea Centrelor de Inovare din San Francisco, Tel Aviv, Moscova sau Madrid, implementarea la scară largă a infrastructurii de încărcare a vehiculelor electrice (VE) în Italia sau inaugurarea în premieră a stației de tratare a apelor reziduale bazată pe nanotehnologie în America Latină. În plus, brandul s-a axat pe strategia de a aduce valoare prin servicii noi, achiziționând companiile Demand Energy și Enernoc, doi furnizori de soluţii energetice inteligente din SUA.

Alte companii prezente în topul Brand Finance Utilities 50 sunt E.ON și RWE.

În fiecare an, liderul în evaluare și consultanță strategică BrandFinance <http://www.brandfinance.com/>, alcătuiește un clasament al celor mai mari branduri din lume. Cele mai valoroase 50 de branduri de utilități din lume sunt incluse în topul Brand Finance Utilities 50. Valoarea brandului este egală cu valoarea economică netă pe care un proprietar de brand o poate obține prin acordarea dreptului de folosire a brandului. Puterea mărcii este folosită pentru a determina în ce proporție valoarea brandului contribuie la veniturile afacerii.


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *