CN Poșta Română: Facturile cu cardul de energie se pot plăti online

Publicat pe Categorii Flux energetic, Info, Info Consumatori
Prima Pagina Actual Flux energetic CN Poșta Română: Facturile cu cardul de energie se pot plăti online

Facturile cu cardul de energie se pot plăti online, a anunțat Compania Naţională Poşta Română.

Link-ul la care se poate face plata se află pe site-ul Poștei Române:

https://www.posta-romana.ro/sprijin-pentru-romania.html

Pași de urmat:

✔Înregistrați cererea;

✔Sunteți îndrumat pas cu pas pentru încărcarea documentelor;

✔Primiți pe e-mail confirmare că solicitarea de plată a fost înregistrată.

În cel mult 5 zile mai primiți, se primesște – tot pe e-mail – o altă confirmare că cererea a fost rezolvată.

Atenție! Dacă vreunul dintre documentele încărcate se dovedește necorespunzător, primiți notificare în acest sens.


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

72 de comentarii la “CN Poșta Română: Facturile cu cardul de energie se pot plăti online”

  1. Bună ziua , am făcut o plata online cu cardul de energie a trecut 6 zile nu am primit nici un mail cu răspuns.. de ce ?

  2. Ati primit confirmarea că plata s-a efectuat cu succes, da? Ca să aveți dovada plății.

  3. Bună ziua am făcut plata online și nu am primit mici un răspuns doar ca să înregistrat cererea de 10 zile nu am primit confirmare

  4. Buna ziua , am făcut o plată online cu cardul de energie, a trecut 7 zile nu am primit nici un email cu raspuns…? Astăzi am trimis din nou ,sper sa vina un răspuns… mulțumesc

  5. Am achitat factura de energie cu cardul social și nu mi a venit nici o confirmare de pe data de01..03.2023.

  6. Nu avem un raspuns oficial, dar inteleg ca nu este nevoie de confirmare, cardurile avand o destinatie clara.

  7. am platit si eu cu cardul pe 24. febr. a venit un email cu nr. de inregistrare si cam atat. am si cont la Engie si pana acum nu a fost scazuta suma din cont. Ce mai trebuie facut? Nu am primit nimic in sensul ca nu ar fi fost acceptata plata,

  8. Am plătit on-line cu cardul de energie și nici in ziua de azi nu am primit confirmarea ca s-au luat banii de pe card. In aplicația eon încă apare ca am datorii si in ziua de azi. Câte zile durează si de unde știu ca banii vor fi virati la timp si nu se intrerupe lumina? Precizez ca am primit doar confirmarea ca s-a făcut inregistrarea plății urmând ca in 5 zile sa imi vină si acea confirmare. 12 zile au trecut de atunci.

  9. Buna ziua! Am plătit on-line in data de 28.02. cu cardul de energie și nici in ziua de azi nu am primit confirmarea ca s-au luat banii de pe card. In aplicația eon încă apare factura si in ziua de azi. Am primit doar confirmarea ca a fost înregistrată cererea urmând ca in 5 zile sa vină si confirmarea platii, insa nu s-a intamplat acest lucru.

  10. Pe data de 23.02 am depus toate documentele necesare,cererea a fost inregistrata la nr.188539,iar pana in prezent nu am primit nici o confirmare.

  11. buna ziua,cum pot primi confirmarea platii daca nu se solicita adresa de mail sau nr,telefon multumesc

  12. Bună ziua!
    Cerere plată on line cu card energie catre Engie, înregistrată sun nr. 073444 din 28 februarie a.c.
    Până astăzi 08 martie nu s-a efectuat plata. Termenul de 5 zile depășit.
    Motivul?

  13. Am platit factura in data de 28.02.2023 si nu a venit nici o confirmare si nici plata nu s-a efectuat .Nici o comunicare denla Posta Romana, doar cerere inregistrata.

  14. Buna ziua .am facut plata online cu cardul de energie si nu am prmit raspuns

  15. BUNA ZIUA DACA VALOREA FACTURIE MAI MARE DECAT SOLDU CUM SE PROCEDEAZA ? MULTUMESC

  16. Am trimis online toate inf.nec platii de energie termoficare.
    Am primit doar email de inregistrare comanda de la posta romana.
    Sunt deja 6 zile si nu s-a platit nimic la asoc.de prop.al blocului unde apartin.

  17. Am platit on-line in data de 1-03 cu cardul de energie si nu a venit confirmarea.
    Pe contul la distribuitorul de energie apare in continuare factura neachitata.
    Am sunat la Posta Romana si mi-au spus ca trebuie sa mai astept,curand vine data scadenta si risc sa fiu deconectata pentru neplata facturii.

  18. Am platit online cu cardul de energie pe data de 2 martie dar nu am primit confirmarea.

  19. După o săptămână nu am primit încă confirmarea de plata deși legea spune că trebuie rezolvată cererea în 5 zile. Dacă îmi taie curentul din cauza voastră sau trebuie să plătesc penalități vă dau în judecată.

  20. de ce nu sapoate plati o line? la posta s-a retas suma de pe dardul de energie, dar e
    problema electrica cere sa achitsuma respectiva…..

  21. Am plătit cu cardul de energie online pe platforma * poșta română.ro ” și am primit mail” document parțial, factură parțială „. Nu înțeleg
    O mare gogomănie! De ce nu s-a realizat în card cum a fost cel social, cu destinație speciala pt plata facturilor?

  22. – Bună ziua – am încercat să plătesc online, dar n-am reusit, am mers la un oficiu poștal din oraș, am plătit suma datorată, trimisă online mi-au eliberat o factură cu suma plătită, dar nu înțeleg este confirmarea plății către furnizor, că nu am primit nici o confirmare online iar suma e si acum neprocesată in contul meu E-on dupa 6 zile ?…mulțumesc de înțelegere…

  23. Încă nu a venit cardul de energie dar urmează sa-l primesc, pot plăti o factura restanta dacă se vor adăuga și penalizări?

  24. Am primit confirmarea postei,dar in contul furnizorului nu este efectuata plata,cat dureaza..nu poate nimeni sa spuna cat dureaza plata posta-furnizor

  25. Dosar 602340 din 22.02,plata cu cardul la E-on gaz, nu s-a efectuat plata. Am primit preaviz de decuplare. Sunt o persoană singură, nedeplasabilă, la Poșta unde aparțin nu răspunde tf pt a solicita poștașul la domiciliu sa încaseze…nu mai știu unde sa apelez sa nu fiu decuplata de la gaz.

  26. Respingere cerere 69598145
    Motivul: Suma platita include si alte servicii Plata fara ab
    Numar de contact pentru probleme carduri de energie 0319966
    Nu am inteles de ce a fost respinsa cererea, ce alte servicii ? Poate puteti sa ma lamuriti mai mult, ce am gresit sau ced mai trebuia a fac

  27. Bună, am făcut plata online cu cardul de energie și nu mi-a acceptat,pe motiv că actul de identitate nu corespunde. Pe cardul de energie la nr.1 sunt trecut eu cu adresa și la nr.2 este trecută soția beneficiar. Am dat CNP soției și spune că actul de identitate nu corespunde cu beneficiarul.

  28. Am plătit cu cardul de energie,am primit confirmarea de la poștă, am primit factura cum s-au retras banii,dar la E.on arată factură neplătită

  29. Am platit onlin cu cardul de energie la Electrica ….am primit email ca s-a rezolvat dar apar la My elecrica cu factura neachitata.Cum se poate daca mi sa retras banii

  30. Am platit facturile de energie și nu avenit emailul de confirmare a plății am sunat la poșta și nimeni nu dă soluții nu își recunosc plățile erori sau rea credință

  31. Am platit facturi la curent cu cardul de compensare mi sau retras banii dar apar facturi neachitate.de ce???

  32. Buna ziua! Daca am facut o cerere pt plata unei facturi de 960 lei, online, din care asi fi dorit sa se plateasca 700 lei cu cardul de energie, diferenta ramanand in continuare in sold, pt factura urnatoare, ada nu se poate? Pt ca raspuns nu am primit la solicitare! Va multumesc!

  33. Incerc de mai bine de o saptamana sa fac plati la energie (EE si GN), online. Totul este OK, numele si adresa de pe card, CI si facturi sunt aceleasi. Am scanat toate aceste documente si le-am introdus, dupa metodologia Postei Romane, si la toate acestea cand apas pe butonul „TRIMITE”, la toate aceste documente imi apare, colorat in rosu, inscriptia „Fisier lipsa” .Am expediat vreo doua e-mail- uri pe adresa Postei Romane, explicand situatia, dar nu am primit niciun raspuns. Poate cineva sa ma indrume pentru a-mi da seama ce se intampla ?

  34. Cei de la Poșta Română trebuie să vă îndrume. Nu știu cum s-au organizat în acest sens. Încercăm să ne lămurim și noi.

  35. La mine am plătit 2 factur unu de 154 și 116 lei și mam trezit pe cont doar cu 272 de lei din ce cauza

  36. Buna Ziua, Am facut o plata aVERIFICARII CENTRALEI DEGAZ cu cardul de energie ,dar a fost respinsa.Motivul nu este justificat . ,,Informatiile de pe factura nu sunt disponibile,, Cu toate ca sunt foarte Clare!!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. Buna ziua! Pentru efectuarea platii online cu cardul de energie, la factura de energie electrica trebuie incarcate toate paginile sau numai prima pagina cu suma aferenta? O regula enuntata de dvs spune asa: „În câmpul destinat încărcării „documentului justificativ al datoriei curente sau restante” (factura), trebuie să atașați imagini cu toate paginile (inclusiv Anexele)” Tin sa mentionez ca la posta mi-a primit doar prima pagina a facturii de energie electrica! Cum este corect sa incarc online?

  38. Buna ziua! Va rog lamuriti-ma ce inseamna sa efectuam maxim 8 plati pe toata perioada programului de sprijin? Eu am facut deja 3 plati si inca mai am sold din cei 700 lei aferenti primei transe! Se poate intampla sa epuizez efectuarea celor 8 plati mult mai devreme decat toata perioada programului de sprijin, fara a se consuma suma totala de 1400 alocata. Va Multumesc anticipat!

  39. Buna ziua,
    In data de 19. martie 2023, am procesat plati on-line pentru facturile de energie, nu am primit un raspuns, respectiv facturile apar neplatite pe conturile furnizorilor.

    Nr. de inregistrare pentru platile efectuate: 56706703, 19991602, 29354631,67376849.

    Va rog sa imi comunicati ce este de facut, respectiv statusurile de procesare ale platilor.

    Mentionez faptul ca in documentele atasate este si o adevrinta care certifica faptul ca adresa initiala care inscrisa pe factura, este aceiasi cu noua adresa, diferenta este doar ca la nivelul localitatii s-au recadastrat/intabulat imobile/ mapat – rezultand alte adrese si denumie strazi. (locatia este aceiasi).

  40. Am platit online de 4 ori fiecare din cele 2 facturi Enel cu cardul de energie si de fiecare data mi-a fost refuzata plata, ultima data pe motivele: la prima factura – card de energie invalid (???????), iar la a2a „loc de consum invalid (???????). Locul de consum e valid din anii ’70 incoace, iar cardul de energie e VALID. De ce nu imi acceptați platile? Ati vazut ce cozi interminabile sunt la Poștă la plăti prin cardul de energie? Am peste 80 ani si doresc sa evit sa stau cu orele la coada. Astept raspuns

  41. Bună ziua ! Am platit factura electrica cu cardul de energie pe data de 21martie am primit confirmarea cererii mi s a luat bani de pe card dar inca figurez cu factura neplătită !

  42. Bună ziua,am platit cu cardul de energie direct la poștă,mi sa dat factura din care reiese suma care a fost retrasă pentru a plăti factura la electrica și suma care a mai rămas pe card, problema este că eu am făcut plata acum două săptămâni și mie îmi apare pe aplicație că nu s-au virat banii,in cât timp se virează ?

  43. Am incercat a platec cu cardu de energie o factura regularizata pe perioada 28.08.2022 pina in 11.02.2023 si nu mi sa acceptat plata la posta pe motiv ca doar din luna octombrie incoace se pot plati

  44. Bună ziua, am fost anunțată de Eon Gaz căci mi-sa încasat factura curentă și încă o factura deja plătită și suma respectiva va fi returnata în contul C.N.P.R. cum pot beneficia de suma respectiva.

  45. La prima plata la posta romana am avut de platit 40.55 lei la lumina dar posta mi a retinut 100 de lei si am fost nevoit sa depun o plangere la politia municipiului

  46. Carduri de energie au fost emise pentru a imbogati posta si nu pentru ajutor al pensionarilori vulnerabil,in primul rand Online nu se poate plati in rubrica de firnizor apare camp obligatoriu mam dus la posta personal si dupa ce am platit trei facturii inca si dupa o luna mi a fost trimis o instintare factura neplatit dupa ce mi a fost retras de pe card de energie posta nu a fost in stare sa transfere bani furnizorului asa ca am fost nevoit sa platesc din bani propriu Guvernul da cu o mana si posta fura cu doua

  47. Nu înțeleg de ce mi s a blocat cardul motivul ar fi ca la adresa figuram 3 persoane și depășim plafonul dar nu am primit înainte de emitere a cardului nici o înștiințare ulterior an făcut ancheta sociala dar nu s a deblocat de ce mi l au emis dacă nu mi am putut corecta situația. Acum după corectare zice ca e anulat adică am pierdut ajutorul

  48. Am incercat sa plătesc online cu cardul de energie al mamei mele , eu ne mai având servici si nu a mers motivul fiind contractul de energie pe numele tatălui meu care a decedat pe cand plateam cu cardul de salariu nu era nici o problemă, dar trăim în românia ȘI suntem datori doar sa plătim,nu sa5fim ȘI ajutați .pentru ce le- au dat pentru mai mult stres ȘI nervii?

  49. Nu inteleg ,cineva e un mare excroc ,ori CPR: ori furnizori ori Bolos ,nnu se poate efectua plata on line ,JAVRELE AU AVUT GRIGA SA BLOCHEZE PLATA UTILITATILOR ON LINE CU CARDURILE DE ENERGIE … ASTEPR COMENTARII

  50. Nu am primit confirmare plata in urma inregistrarii cererii de plata 45.53 catre Engie cu nr 23420228 din 13.04.2023. Cui tb sa solicit confirmarea platii si cum, pe email sau telefonic?

  51. Buna ziua ..am primite .un email un care nu e explicit dacă am plătit sau nu ..am primit un email un care cere sa folosesc cele 4 terminale CNP ..dar nu pot deschide ????

  52. Plata facturi online cu Cardul de energie este o gluma proasta.In atentia domnilor de la departamentul IT.Atata timp cat la ghiseu se cere o adeverinta din partea primariei cum ca domiciliatul X sta la adresa Y care nu este trecuta in B.I. vechi (bunica mea are 92 de ani si are buletin vechi)trebuia sa apara si rubrica pentru incarcarea acestui document justificativ.

  53. Am platit odata online catre engie dar acum cand incarc datele si vreau sa trimit imi apar la beneficiar cu rosu camp obigatoriu,desi am verificat de zeci de ori si CUI e corect.Altadata apare aceeas problema ba la CNP ba la seria cardului.

  54. Buna ziua,ma numesc Licu Tudor din jud ialomita com grindu ,pensionar am completat cererea la posta si nu am primit cardul.De ce ?

  55. Bună ziua. Sunt întârzieri. Îl veți primi cu siguranță.

  56. Buna ziua, Am facut o plata pentru E.On in data de 25.04 si nici pana acum nu a fost inregistrata pe platforma E.On. Factura va fi scadenta in 22.05. Ce se intampla daca pana atunci nu se va efectua plata? Voi achita eu factura?

  57. La numele furnizorului apare in permanență scris cu rosu dedesubt camp obligatoriu desi am ales furnizorul din lista data. Nu se poate trimite cererea de înregistrare. Asa am patit și luna trecuta am incercat de nenumarate ori pana când, intr-un sfârsit am reusit. Acum nu mai reusesc. Interesant este ca am incercat de pe telefon si acolo merge. De ce de pe laptop nu reusesc?

  58. De ce nu mai functioneaza corect platforma de plata online cu cardul de energie? Apar numai aberații scrise cu roșu.

  59. de ce se incaseaza taxa de servicii postale la plata cu cardul de energie

  60. de ce nu pot plati cu cardul la Hidroelectrica atata timp cat la banci pot plati? Motivul fiind ca nu se poate citi codul de bare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *