Distribuție Oltenia redeschide centrele de relații cu clienții din 4 ianuarie

Publicat pe Categorii Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Actual Flux energetic Distribuție Oltenia redeschide centrele de relații cu clienții din 4 ianuarie

Distribuție Oltenia anunță redeschiderea, din 04 ianuarie 2021, a Centrelor sale de Relații cu Utilizatorii din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea, cu program normal de funcționare și respectarea tuturor măsurilor de prevenție și protecție sanitară.

Într-un comunicat transmis de comapnie se subliniază totuși că cea mai sigură alternativă de dialog în contextul actual rămân canalele de comunicare online: canalele dedicate racordării – relatiiclienti@distributieoltenia.ro, Info Tel și programarea online, formularul de sesizări și website-ul oficial www.distributieoltenia.ro. În plus, DEO menține la dispoziția consumatorilor de energie numerele de telefon suplimentare pentru contactul direct cu echipa sa de specialiști.

Activitatea cu publicul a Centrelor DEO de Relații cu Utilizatorii va fi reluată la programul normal și cu respectarea măsurilor de distanțare și protecție împotriva răspândirii SARS COV 2:

       Angajaţii DEO vor purta măşti şi mănuşi de protecţie, în centre fiind instalate în prealabil geamuri de protecţie plexiglass;

       Ocuparea ghişeelor va fi organizată astfel – un ghişeu funcţional, unul, două ghişee libere;

       Accesul clienţilor în CRU este permis doar cu mască de protecţie (doar un reprezentant per familie);

* În cazuri specifice, clienţilor li se vor pune la dispoziţie măşti de protecţie de unică folosinţă.

       Accesul în incintă se va face doar după ieșirea persoanei care a intrat înainte;

       Cozile de așteptare se vor forma în afara incintei centrului, respectând regulile de distanțare socială;

       Clienţilor li se va măsura temperatura la intrarea în CRU;

* Clienţilor cu temperatura de 37,3 sau mai mare nu li se va permite accesul în centru;

       Clienţii vor fi direcţionaţi de către personalul de pază să-şi curețe tălpile încălţămintei pe covoraşul dezinfectant de la intrarea în centru precum şi să-şi igienizeze mâinile cu soluţii de dezinfectare;

       Se recomandă clienţilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea oricăror documente și pregătirea în prealabil documentelor de identificare necesare (CI), a facturilor, etc.


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *