Peste 100 copii din clasele V – VII au învățat cum își pot crea noi obiceiuri care să le reducă consumul de energie electrică, fără a le reduce nivelul de confort. Specialiștii CEZ, alături de mascotele CEZ Vânzare, Energix și Calorix – care întruchipează energia electrica și gazul natural, s-au întâlnit cu elevii Școlilor Gimnaziale nr. 1 Mioveni și nr. 1 Micesti din județul Argeș, cărora le-au oferit sfaturi practice pentru eficientizarea consumului de energie.
Acțiunea face parte din campania „Economie la energie”, derulată de ANRE în 30 de unități de învățământ din mediul rural/ urban mic din 9 județe și își propune să crească gradul de conștientizare privind eficiența energetică și să stimuleze interesul copiilor pentru îmbunătățirea calității vieții prin aplicarea de soluții simple și accesibile de economisire a energiei.
Grupul CEZ în România s-a alăturat și în 2020, campaniei „Economie la energie”, derulată de ANRE – Departamentul de Eficiență Energetică, în parteneriat cu Comisia Europeana (DG – Justitie și Consumatori) și cu sprijinul ACUE, AFEER, UNCJR, AOR și ACOR.
„Suntem bucuroși să participăm și în acest an la campania Economie la energie, derulată de ANRE, eficiența energetică fiind un subiect de care suntem permanent preocupați. Rămânem un partener de nădejde proiectelor care au un miez „verde”, promovează consumul responsabil de energie, care crează și susțin un mod de viață sustenabil”, a declarat Ondrej Safar, CEO CEZ Romania.
În zona de eficiență ă Grupul CEZ în România, le oferă clienților săi pagini dedicate de sfaturi, o casă interactivă cu informații despre consumul electrocasnicelor și modalitati de reducere a facturilor. Mai multe detalii, puteți afla accesând https://www.cezinfo.ro/portal-eficienta
Citește și: