- Compania achiziționează și servicii Contact Center/Telesales
Electrica Furnizare, companie a Grupului Electrica, achiziționează servicii suport vânzări și IT pe durata a 12 luni, pentru care este dispusă să plătească minim 7.890.503 lei (1.630.505 euro) și maxim 8.475.062 lei (1.751.299 euro). Termenul limită de depunere a ofertelor este 21 septembrie.
Conform caietului de sarcini, Electrica Furnizare prezintă necesarul de personal pentru fiecare tip de activitate, după cum urmează:
- Consultanți vânzări Oficiul Comercial – minim 84, maxim 92
- Consultanți relații clienți – minim 99, maxim 101
- Suport Batch – minim 1, maxim 3
- Suport centru de contact IT – 2.
În total, compania are nevoie de minim 186, maxim 198 persoane pentru activitățile prezentate.
Consultanții vor fi instruiți/pregătiți timp de 30 de zile în spațiile Electrica Furnizare, cu costuri suportate de prestator. Aceștia vor avea pregătire medie sau superioară, funcție de specialitatea cerută de post.

Totodată, Electrica Furnizare achiziționează și servicii Contact Center/Telesales, pentru un an, un necesar de minim 35 persoane, maxim 54. Termen limită de depunere a ofertei este 18 septembrie.
Activitatea de tipul Contact Center constă în activități de informare a clienților/potențiali clienți ai Electrica Furnizare, prin mijloace de comunicare, precum: poștă electronică, telefon, chat, poștă în legătură cu procesul de ofertare, contractare, facturare, încasare etc.; activități de preluare/prelucrare/transmitere documente, soluționare solicitări/reclamații, alte operații.
Ce înseamnă „Suport Batch”?
Termenul batch este utilizat pentru a indica un anumit mod de a gestiona operaţiunile unui sistem de calcul.