Electrica Furnizare: Au fost emise facturile de stornare, se refacturează cu facilitățile incluse

Publicat pe Categorii Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Actual Flux energetic Electrica Furnizare: Au fost emise facturile de stornare, se refacturează cu facilitățile incluse
  • Compania îi asigură pe clienți: Nu se percep penalități pentru noiembrie și decembrie 2021 și nu vor fi deconectări pentru eventuale neplăți aferente

În prezent, facturile emise de compania Electrica Furnizare conțin mențiuni cu privire la facilitățile oferite de lege pentru toți clienții care întrunesc condițiile de eligibilitate. Pentru clienții care întrunesc criteriile de eligibilitate, în facturile cărora nu s-au regăsit măsurile de compensare și plafonare aferente lunilor noiembrie – decembrie 2021, au fost emise facturi de stornare și, totodată, s-a început procesul de refacturare astfel încât facilitățile acordate să se regăsească în facturi, precizează Electrica Furnizare într-un comunicat.

Clienții companiei sunt asigurați de faptul că nu li se vor percepe penalități pentru perioada noiembrie – decembrie 2021 și nici nu vor fi deconectați pentru eventuala neplată aferentă.

Aproximativ 99% din portofoliul de clienţi casnici ai Electrica Furnizare beneficiau, deja, la momentul începerii perioadei de aplicare a măsurilor de plafonare şi compensare, de un preţ sub cel plafonat, motiv pentru care, în lunile noiembrie şi decembrie 2021, nu se încadrau pentru a li se aplica măsura plafonării, în timp ce aproximativ 700.000 de clienţi nu au fost eligibili pentru a deveni beneficiari ai măsurii de compensare, potrivit datelor companiei.

Reprezentanții Electrica Furnizare susțin că respectă legea, punând pe primul loc protejarea clienților, stornarea și recalcularea facturilor aferente consumului din lunile noiembrie și decembrie 2021.

În comunicat, compania vine cu următoarele precizări:

  • În linie cu o politică orientată spre client, Electrica Furnizare a depus eforturi majore, deși cu impact negativ în rezultatele financiare pentru primele 9 luni ale anului 2021, pentru a-și păstra angajamentele față de clienții săi, menținând prețurile din ofertele acceptate de către aceștia pe parcursul anului trecut, chiar dacă prețul de achiziție a energiei de pe piețele angro a crescut cu aproximativ 400% în 2021 față de anul precedent. Tot în acest spirit, Electrica Furnizare și-a informat constant clienții cu privire la stadiul aplicării măsurilor de compensare și plafonare;
  • La momentul începerii perioadei de aplicare a măsurilor de plafonare și compensare, aproximativ 99% din portofoliul de clienți casnici beneficiau deja de un preț sub cel plafonat, respectiv 1 leu/kWh, motiv pentru care, în lunile noiembrie și decembrie 2021, nu se încadrau pentru a li se aplica măsura plafonării. Totodată, aproximativ 700.000 de clienți nu au fost eligibili pentru a deveni beneficiari ai măsurii de compensare;
  • În ceea ce privește informarea clienților, compania Electrica Furnizare a creat o pagină dedicată cu privire la facilitățile acordate consumatorilor de energie electrică și gaze naturale. Pagina poate fi accesată utilizând linkul: https://www.electricafurnizare.ro/cms/comunicate-de-presa/2021/compensare-plafonare-facilitati/.

Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

3 comentarii la “Electrica Furnizare: Au fost emise facturile de stornare, se refacturează cu facilitățile incluse”

  1. Ce plafonare?????? Practic vom plăti mai mult. Mârlănie pe fata a tuturor operatorilor de energie electrică. Am platit 200 de lei pentru cele 2 luni. Practic voi mai plăti 100 că na trebuia plafonare :))) . Ce plafonare este asta că trebuie să plătesc în plus???? Adică practic ei și-au păstrat oferta până la finele anului sub un leu și acum fac recalcul cu peste un leu „plafonat” cică dar noi trebuie să mai dam din buzunar încă 40-50% din ce am plătit. Storc in cazul de față 1 de la stat. Compensare pentru plafonare 2 de la clienți diferența de la tariful stornat la noul tarif compensat…. Electrica Furnizare pusa pe dubla jecmăneală.

  2. @Razvan, mi-am stors mintea să înţeleg dacă e chiar aşa cum spui şi cred că ai dreptate. Încă nu am primit facturile recalculate, dar citind comunicatele de presă ale Electrica, mi se pare că vor emite facturi mai mari pretinzând că sunt nişte eroi care ne vor binele.

  3. Pe luna decembrie am o factura stornata de 94 de lei iar pe luna ianuarie -februarie am o factura de 848 de lei .Sau recalculat facturile nu?In condițiile în care dau indexul in fiecare luna on line .Ei știu cum au calculat iar clientul este obligat să plătească nu?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.