„Energie pentru profit” – Campanie CEZ de informare pentru consumatori

Publicat pe Categorii Electrica si termica, Esential
Prima Pagina Energie Electrica si termica „Energie pentru profit” – Campanie CEZ de informare pentru consumatori

CEZ Vânzare demarează, începând cu data de 15 octombrie, o campanie de informare a consumatorilor din întrega țară, sub egida “Energie pentru profit”.

Prima intalnire din cadrul caravanei Energie pentru Profit

În contextul liberalizării pieţei de energie,consumatorii de energie electrică au dreptul să îşi aleagă furnizorul de energie, negociind și încheiind direct cu acesta contracte pentru furnizarea energiei electrice. „Libertatea de a alege” le poate aduce consumatorilor avantaje, dar și dezavantaje, în lipsa unei informări corecte. “Un furnizor responsabil îl va ajuta întotdeauna pe consumatorul său să-şi eficientizeze nu numai consumul, ci şi factura!”, susțin reprezentanții CEZ Vânzare, companie din cadrul Grupului CEZ în România.

“Sectorul energetic s-a schimbat profund. Nevoile și cerințele consumatorilor au crescut și s-au diversificat în același ritm cu stilul de viață. În condițiile date, trebuie să reinventăm ofertele de servicii și să facem un pas înainte pentru a deveni mai mult decât un furnizor de energie, să devenim un real partener pentru dezvoltarea clienților săi”, a declarat Mirela Dima, CEO CEZ Vânzare.

Reprezentanții CEZ Vânzare vor porni într-o caravană, în 10 orașe din țară, unde se vor organiza workshopuri la care pot participa consumatori casnici, interesați să afle, printre altele, cum pot obține costuri mai mici la energie, care sunt beneficiile și recomandările pentru un contract avantajos de furnizare a energiei electrice sau ce soluții de eficientizare energetică au la îndemână. Prin această inițativă, CEZ continuă un demers susținut al companiei în sprijinul informării/educării consumatorilor, primele evenimente urmând să aibă loc în Dobrogea, în oraşele Constanţa şi Galaţi.

„Suntem într-o permanentă adaptare, diversificare și îmbunătăţire a serviciilor noastre și încercăm să răspundem fiecărei nevoi de business a clienţilor noștri prin oferte personalizate. În acest scop, am dezvoltat un portofoliu complex de produse, care ne ajută să le furnizăm partenerilor noștri energia de care au nevoie”, a mai spus Mirela Dima.

Parte din Grupul CEZ România, CEZ Vânzare este principalul furnizor de energie electrică din sud-vestul României, cu circa 1.420.000 de clienți, atât consumatori rezidenţiali, cât și din zona de business și instituţionali. CEZ Vânzare furnizează energie în 90% din judeţele ţării, oferind clienţilor săi pachetul dual energie electrică și gaz încă din 2008.


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *