Începând cu data de 20 octombrie, Centrele de Relații cu Clienții CEZ Centrele de Relații cu Clienții CEZ cu program de lucru cu publicul 1 zi pe săptămână (CRC Bechet, CRC Filiași, CRC Orșova, CRC Reșița, CRC Baia de Aramă, CRC Călimănești, CRC Corabia, CRC Horezu, CRC Vânju Mare) vor fi închise temporar.
CEZ Vânzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS-CoV 2 în comunitățile în care operează prin implementarea unui set de măsuri de siguranță adiționale și suplimentarea soluțiilor de contact, la îndemâna tuturor clienților.
De asemenea, numărul de specialiști Front Office în relația cu clienții va fi redus în restul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ Vânzare (din Caracal, Curtea de Argeș, Videle, Drăgășani, Roșiorii de Vede, Timișoara, Băilești, Câmpulung, Iași, Craiova, Pitești, Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Slatina, Alexandria și Râmnicu Vâlcea).
Printre soluțiile noi menite să elimine sau să compenseze disconfortul, CEZ Vânzare implementează:
* Pentru localitățile în care Centrele de Relații cu Clienții de 1 zi se închid, cu sprijinul autorităților locale vor fi identificate în perioada următoare locații dedicate pentru instalarea InfoKiosk-urilor My CEZ pentru realizarea următoarelor acțiuni:
– Informații despre sold, plăți și facturi (listă și istoric facturi, valori de plată, status facturi, printarea și vizualizarea facturilor, transmiterea acestora către o adresă de email indicată, plata cu cardul, integrală sau parțială a facturilor de energie/ gaze);
– Transmiterea indexului autocitit (afișarea detaliilor de la ultima citire înregistrată în sistem, posibilitatea de a înregistra indexul autocitit pentru energie sau gaze, etc.);
– Informații despre contractul de energie/ gaze naturale (numărul și data de încheiere a unui contract, valabilitatea acestuia, modalitatea de transmitere a corespondenței: poștă sau electronic, adresa de corespondență, etc);
– Trimiterea unei solicitări/ sesizări (posibilitatea transmiterii unei petiții prin completarea unor câmpuri dedicate).
* În cazul Centrelor de Relații cu Clienții din Craiova și Pitești, în condiții de vreme nefavorabilă, va fi amenajată o zonă de așteptare în cantină, cu impunerea tuturor măsurilor de precauție impuse. Măsurile de protecție și regulile de distanțare rămân valabile în centre și pot fi consultate AICI.
* Număr dedicat, 1769, la care clienții pot transmite pe scurt, prin SMS, solicitarea și codul de client urmând să fie contactați de specialiștii CEZ Vânzare pentru soluționarea solicitării.
* Soluție de Programare Online în Centrele de Relații cu Clienții, disponibilă în reședințele de județ. Programarea vizitei se va putea face online pe https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/ sau telefonic, apelând numărul 0251408004, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00. Programul Centrelor și harta acestora pot fi consultate accesând https://www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html
* Contractarea serviciilor și ofertelor CEZ Vânzare poate fi derulată din siguranța de #Acasă direct la https://www.mycez.cezinfo.ro , pe www.cez.ro sau prin prin accesarea secțiunii https://www.cezinfo.ro/produse/
* Canalele alternative de comunicare CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților:
* Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
* Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
* Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Distribuţie Oltenia implementează măsuri noi de siguranță în contactul direct cu utilizatorii de energie
Și Distribuție Oltenia va restrânge activitatea cu publicul din Centrele sale de Relații cu Utilizatorii (județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea) începând cu data de 20.10.2021. Canalele alternative de comunicare rămân la dispoziția utilizatorilor. Siguranța consumatorilor de energie și a angajaților proprii, alături de asigurarea continuității în alimentarea cu energie electrică, rămân principalele preocupări ale operatorului Distribuție Oltenia în contextul epidemiologic actual.
Astfel, Distribuție Oltenia a decis implementarea unui set de măsuri suplimentare, pentru diminuarea riscului de infectare cu SARS-CoV 2 în comunitățile în care operează:
Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia cu program cu publicul 1 zi pe săptămână sau 1 zi la două săptămâni (din localitățile Bechet, Filiași, Orșova, Baia de Aramă, Călimănești, Corabia, Horezu și Vânju Mare) vor fi închise temporar;
Pentru timp de așteptare minim, Distribuție Oltenia recomandă programarea online a vizitelor. Utilizatorii care își programează în prealabil vizitele în Centrele Distribuție Oltenia vor avea întâietate la ghișee. Programarea este disponibilă la https://programari.distributieoltenia.ro;
Numărul de ghișee deschise va fi de 3 în Centrele Distribuție Oltenia din Craiova, Pitești, 2 în Centrele din Târgu Jiu, Slatina, Râmnicu Vâlcea, Drobeta Turnu Severin și 1 ghișeu în Centrele din Alexandria, Drăgășani, Câmpulung, Videle, Caracal, Băilești, Roșiorii de Vede și Curtea de Argeș.
Este important de precizat faptul că măsurile de protecție și regulile de distanțare rămân valabile în centre și pot fi consultate accesând https://bit.ly/3j1sOrk. Aici puteți accesa harta Centrelor de Relații cu Utilizatorii.
Pentru un plus de siguranță, operatorul de distribuție încurajează utilizatorii să utilizeze canalele de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor chiar de acasă.