Nou la Enel. Audiențe digitale de pe 25 mai. Companiile E-Distribuție vor acorda consultanță on-line clienților

Publicat pe Categorii Electrica si termica, Energie, Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Energie Electrica si termica Nou la Enel. Audiențe digitale de pe 25 mai. Companiile E-Distribuție vor acorda consultanță on-line clienților

Companiile E-Distribuție, operatorii de distribuție a energiei electrice din cadrul Grupului Enel în România, vor introduce începând de luni, 25 mai, o soluție digitală pentru audiențe, prin intermediul serviciilor de conferințe online. Astfel, operatorii vor oferi consultanță clienților, în vederea înregistrării cererilor de racordare, respectând astfel regulile de distanțare socială și măsurile pentru protejarea clienților și angajaților săi, precum și cerințele de calitate ale serviciului de distribuție, anunță Enel, printr-un comunicat.

Reprezentanții grupului susțin că mijloacele alternative de comunicare cu clienții s-au dovedit eficiente și au permis companiilor E-Distribuție să rămână în contact cu clienții și să ofere servicii în perioada în care autoritățile au aplicat măsuri pentru distanțarea socială. Prin urmare, au decis să continue să rămână în legătură cu clienții prin telefon, e-mail și prin intermediul site-ului www.e-distributie.com.

Pentru a completa serviciile existente, companiile E-Distribuție au dezvoltat serviciul de consultanță on-line, o soluție digitală pentru clienții care au nevoie de îndrumare și instrucțiuni privind cadrul legal și de reglementare aferent racordării la rețea, precum și alte servicii.

Astfel, clienți pot solicita telefonic o audiență on-line, și pot configura o întâlnire digitală în timpul programului de lucru – de luni până vineri, între orele 09.00 – 13.00.

Pentru a programa aceste întâlniri, clienții pot utiliza următoarele numere de telefon:

Regiune Banat: 0731.330.722 

Regiune Dobrogea: 0720.548.568

Regiune Muntenia:  0722.614.449

Pentru solicitări suplimentare cu privire la procesul de racordare, clienții pot continua să utilizeze următoarele canale, deja active în perioada de urgență cauzată de COVID 19 și disponibile pe site-ul nostru web:

Regiune Banat: 0372.565.215; email: inforacordarebanat@e-distributie.com

Regiune Dobrogea: 0372.415.303; email: inforacordaredobrogea@e-distributie.com

Regiune Muntenia: 0372.115.733; email: inforacordaremuntenia@e-distributie.com

Companiile E-Distribuție asigură clienții că personalul nostru va continua să desfășoare toate activitățile tehnice și operative, în aceleași condiții, în timp ce echipele de tehnicieni sunt gata să intervină pentru problemele care ar putea apărea în această perioadă.

Clienții pot accesa www.e-distributie.com pentru a iniția și gestiona online racordarea la rețeaua de energie electrică. Platforma permite utilizatorilor să urmarească procesul de conectare din momentul depunerii cererii de racordare, în zona Contul Meu, până la încheierea contractelor de furnizare / distribuție, iar instalația electrică este pusă sub tensiune. Aici clienții pot încărca documentele referitoare la cererea de racordare la rețea și pot găsi informații despre evoluția cererii lor, un serviciu online transparent, disponibil 24 de ore pe zi.

În același timp, interfața din zona Contul Meu permite accesul mai ușor la toate serviciile online cu care utilizatorii erau deja familiarizați, precum cele legate de Avizul de amplasament, Informații despre POD (locul de consum), Informații despre consum, Istoricul de citire a indexului, Notificări și servicii online legate de contract.

Pentru orice problemă legată de alimentarea cu energie electrică, clienții pot apela următoarele numere gratuite, disponibile 24/7 – 0800.070.444 pentru zona Banatului (județele Timiș, Hunedoara, Arad și Caraș-Severin), 0800.070.555 pentru Dobrogea (județele Constanța, Tulcea, Ialomița și Călărași) și 0800.070.888 pentru Muntenia (București și județele Ilfov și Giurgiu).

Mai mult, următoarele adrese de e-mail sunt disponibile pentru orice probleme sau solicitări legate de distribuția de energie – reclamatii.banat@e-distributie.com, reclamatii.dobrogea@e-distributie.com, reclamatii.muntenia@e-distributie.com.

Clienții pot verifica online întreruperile la alimentarea cu energie electrică, pe harta dedicată (https://www.e-distributie.com/ro/intreruperi-curent.html), care este actualizată la fiecare 30 de minute.

Pentru orice alte aspecte legate de serviciile de distribuție a energiei electrice, cum ar fi măsurarea, rețeaua etc., clienții pot completa formularul de contact aici: https://www.e-distributie.com/ro/contact.html.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *