O nouă decizie a CEZ Vânzare: Clienții casnici în regim servicu universal pot studia ofertele concurențiale până la 30 iunie 2021

Publicat pe Categorii Energie, Flux energetic
Prima Pagina Actual Flux energetic O nouă decizie a CEZ Vânzare: Clienții casnici în regim servicu universal pot studia ofertele concurențiale până la 30 iunie 2021

CEZ Vânzare decide să prelungească mai mult perioada până la care clienții săi casnici în regim servicu universal pot studia ofertele CEZ Vânzare pentru a face o alegere informată, în funcție de nevoile fiecăruia.

CEZ Vânzare oferă posibilitatea alegerii unui tarif corespunzător pe piața concurențială până la data de 30.06.2021. Beneficiul facturării de tip discount pentru perioada în care se va aplica prețul nou de Serviciu Universal, rămâne valabil, precizează compania.

Clienții care doresc încheierea contractelor în Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare sunt sfătuiți să-și programeze vizita, accesând https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/, pentru a evita timpul de așteptare. În plus, se recomandă printarea, completarea și prezentarea ofertei specialistului CEZ Vânzare, pentru ca procesul de înregistrare să se facă simplu și rapid.

CEZ Vânzare a pregătit un portofoliu de produse de energie electrică care include și produse cu sau fără abonament lunar, cu servicii de asistență de urgență pentru casă sau cu termostat inteligent inclus, cu ajutorul căruia consumatorii pot controla de oriunde termperatura casei, dar și costurile cu energia electrică.

Pentru clienții complet digitali, CEZ Vânzare a dezvoltat un produs exclusiv online CEZ Verde Online, care oferă 100% energie regenerabilă, la un preț special.

Mai multe detalii despre ofertele concurențiale CEZ Vânzare pentru clienții casnici pot fi regăsite accesând https://www.cez.ro/ro/cez-vanzare/personal/oferta-clienti-eligibili.html

Este important de menționat că în situația în care clientul dorește să rămână la CEZ Vânzare, în regim de serviciu universal, compania noastră va asigura acest serviciu, în continuare, conform prevederilor legale în vigoare.

În ceea ce priveşte comunicarea cu întreg portofoliul de clienţi CEZ Vânzare, reamintim canalele de comunicare alternative puse la dispoziţie de furnizor:

       Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.

       Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

       Chatul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, sâmbătă – duminică 08:00 – 16:00.

       Alte canale de comunicare:

–        Completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form

–        Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro

–        Numărul de fax: 0248 524 834.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *