Pentru un viitor #verde. Cum își încurajează CEZ Vânzare clienții să-și facă cont online. Cu premii. Pot câștiga o Toyota Corola Sedan Hybrid sau o bicicletă electrică

Publicat pe Categorii Electrica si termica, Energie, Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Energie Electrica si termica Pentru un viitor #verde. Cum își încurajează CEZ Vânzare clienții să-și facă cont online. Cu premii. Pot câștiga o Toyota Corola Sedan Hybrid sau o bicicletă electrică

CEZ Vânzare îți încurajează clienții să utilizeze instrumentele online. Pentru a-i convinge să-și activeze contul My CEZ până la 31 august, oferă premii valoroase. Clienții intră automat în cursa pentru câștigarea, prin tragere la sorți a unuia dintre cele două premii puse în joc:  o Toyota Corola Sedan Hybrid sau o bicicletă electrică.

CEZ Vânzare contribuie activ la un viitor #verde, iar mijloacele de comunicare moderne o aduc mai aproape de clienții săi. Digitalizarea susține intenția de poziționare ca o companie sustenabilă, iar gestionarea eficientă a tuturor resurselor pe care le are la dispoziție a condus la rezultate apreciate de clienți. Unul dintre aceste rezultate cu multiple beneficii este aplicația My CEZ, se precizează într-un comunicat al companiei.

De la începutul anului și până în prezent, peste 30 000 de clienți CEZ Vânzare au ales să utilizeze aplicația My CEZ, pentru vizualizarea facturilor sau pentru a transmite indexul autocitit, acestea fiind cele mai vizitate secțiuni, potrivit datelor oferite de companie.

My CEZ poate fi accesat atât în varianta web, pe mycez.ro, cât și de pe telefonul mobil sau tabletă, prin aplicația disponibilă în AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc să își activeze contul pot să se înregistreze folosind datele de client CEZ Vânzare și o adresă de email validă.

 Beneficiile funcționale ale utilizării My CEZ:

  • vizualizarea și descărcarea facturilor CEZ Vânzare;
  • efectuarea plăților online;
  • vizualizarea situației plăților și restanțelor;
  • programarea vizitelor în Centrele de Relații cu Clienții CEZ;
  • transmiterea indexului autocitit;
  • vizualizarea istoricului de consum, de facturi și de plăți;
  • gestionarea mai multor locuri de consum din același cont de client;
  • solicitarea unei oferte sau încheierea unui contract de energie electrică sau gaze naturale;
  • verificarea programului de întreruperi programate în alimentarea cu energie electrică.

Cu My CEZ, clienții pot câștiga timp pentru ei și cei dragi, pot minimiza utilizarea hârtiei prin alegerea facturii electronice, reducerea amprentei de carbon asupra mediului prin eliminarea drumurilor cu mașina pentru efectuarea operațiunilor pe care le pot face online, susțin reprezentanții CEZ Vânzare.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *