“Protecția consumatorilor printr-o informare cât mai corectă și completă”. ANRE achiziționează servicii de call-center pentru îndeplinirea obligațiilor de informare stabilite prin lege

Publicat pe Categorii Esential, Info, Info Consumatori, Semnal
Prima Pagina Actual Esential “Protecția consumatorilor printr-o informare cât mai corectă și completă”. ANRE achiziționează servicii de call-center pentru îndeplinirea obligațiilor de informare stabilite prin lege

Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei – ANRE are responsabilități în ce privește protecția consumatorilor, prin asigurarea unei piețe concurențiale eficiente, sprijinirea clienților vulnerabili, impunerea unor standarde de calitate a serviciilor publice din sectorul energiei și gazelor naturale, facilitatea accesului clienților finali la datele proprii de consum necesare în procesul de schimbare a furnizorului, precum și prin informarea cât mai corectă și completă a acestora.

Pentru îndeplinirea obligațiilor de informare stabilite prin lege, ANRE achiziționează servicii de call-center. Potrivit anunțului autorității, se va încheia un nou contract de servicii de furnizare de informații de timp call-center, în vederea îndeplinirii obligațiilor de informare stabilite prin lege, pentru perioada martie – decembrie 2024, cu posibilitate de prelungire.

ANRE are nevoie de servicii de furnizare informații pentru numărul 021.9782 dedicat informării generale a consumatorilor de energie și pentru numărul 0374.554.265 dedicat aspectelor legate de schimbare a furnizorului de energie electrică și de gaze naturale, informarea și conștientizarea beneficiilor și oportunităților oferite de schimbarea furnizorului, precum și prezentarea avantajelor accesării și utilizării Platformei Online de Schimbare a Furnizorului – POSF.

ANRE va primi raportări săptămânale și lunare pentru ambele linii telefonice, ce vor cuprinde temele frecvent abordate de apelanți, temele noi abordate și situațiile excepționale semnalate.

Autoritatea trebuie să asigure un cadru adecvat și eficient de comunicare menit să ducă la creșterea gradului de conștientizare a clienților finali de energie electrică și gaze naturale cu privire la drepturile pe care le au. Asigurarea unei protecții sporite a consumatorilor se va face prin creșterea gradului de informare a clienților finali asupra schimbărilor/noutăților apărute în piață – plafonarea prețurilor la energie și gaze naturale, respectiv asupra procesului de schimbare a furnizorului, cu privire la drepturile pe care le au în relația cu operatorii – participanți la piață, care sunt drepturile clienților, precum și furnizarea de informații privind activitatea desfășurată de ANRE, se specifică în documentul consultat de InvesTenergy.


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *