Reacția Enel după amenda ANRE: Clienții noștri beneficiază de compensații și de plafonarea prețurilor

Publicat pe Categorii Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Actual Flux energetic Reacția Enel după amenda ANRE: Clienții noștri beneficiază de compensații și de plafonarea prețurilor

Enel reacționează după amenda ANRE. Clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia beneficiază, în perioada 1 noiembrie 2021 – 31 martie 2022, de compensații și de plafonarea prețurilor atât la gazele naturale, cât și la energia electrică, în conformitate cu noile reglementări, precizează Enel.

Facturile aferente consumului de gaze naturale pentru luna noiembrie 2021 au fost emise pentru clienții persoane fizice, având corect implementată schema de compensare și pe cea de plafonare a prețurilor așa cum a fost stabilită prin legislația specifică. În mod similar se procedează pentru persoane juridice care au solicitat beneficiile aferente plafonării și exceptărilor, subliniază Enel într-un comunicat.

A fost un efort operational fără precedent din partea Enel Energie și Enel Energie Muntenia, generat de nevoia de modificare în regim de urgență a sistemelor informatice pentru implementarea schemei reglementate prin acte legislative succesive, ultimele fiind publicate în Monitorul Oficial din data de 18 decembrie 2021.

Așadar, clienții persoane fizice au primit o singură factură, corectă, pentru intervalul de consum menționat, termenul de plată fiind cel agreat în contract, fără nicio altă modificare, se specifică în comunicat.

ANRE a anunțat astăzi, 17 ianuarie, că a amendat cu 400.000 lei cele două societăți ale Enel că nu au emis facturi cu beneficii clienților pentru consumul de gaze aferent lunii noiembrie

Citiți mai multe pe https://www.investenergy.ro/anre-a-amendat-cu-400-000-lei-cele-doua-spcietati-ale-enel-ca-nu-au-emis-facturi-cu-beneficii-clientilor-pentru-consumul-de-gaze-aferent-lunii-noiembrie/


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.