Curg informațiile pentru români, care – de la 1 iulie – au dreptul să îşi schimbe furnizorul prin alegerea unei oferte din piața liberă. Pe considerentul că clienții casnici au şi dreptul la o informare corectă pentru a alege oferta care se potrivește cel mai bine nevoilor sale, E.ON prezintă cele mai importante aspecte pe care consumatorii trebuie să le aibă în vedere atunci când analizează oferta primită din partea unui furnizor.
Iată 5 recomandări de la E.On pentru a alege o ofertă de încredere:
– Citiți cu atenţie conținutul tuturor documentelor puse la dispoziţie
– Nu semnați nimic dacă lipsesc informații (prețuri transparente cu toate componentele incluse, termene de plată, valori taxă de reziliere etc.) sau există câmpuri necompletate
– Atunci când comparați ofertele furnizorilor, întotdeauna să fiți atenți la prețurile de furnizare publicate, durata ofertei și condițiile în care prețurile din oferte pot fi modificate
– Verificați dacă oferta include accesul la servicii conexe, cum ar fi centre de relații clienți, portal online și aplicații mobile pentru a vă gestiona consumul și facturile, dacă aceste facilități sunt importante pentru voi
– Fiți atenți și la capacitatea operaţională și financiară a furnizorului – este cea mai importantă calitate pentru a fi siguri că livrarea gazelor naturale este asigurată.
În cazul în care consumatorii nu optează până la finalul lunii iunie pentru una din ofertele din piața liberă, furnizarea gazelor naturale pentru clienții E.ON este garantată și după 1 iulie, în baza contractelor existente, precizează compania.