- De la transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau servicii, până la plata facturii, clienții pot rezolva totul rapid și simplu fără să mai iasă din casă, prin intermediul E.ON Myline
E.ON Energie România anunță că a luat o serie de măsuri menite să asigure distanțarea socială, în scopul limitării răspândirii virusului COVID-19. Astfel, sS-a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centre de Relații Clienți) începând de luni, 23 martie a.c.
Clienții au la îndemână canalelor de comunicare alternative:
- Call Center: 0800 800 900 sau 0800 800 366. Asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
- Email: serviciiclienti@eon-romania.ro
- Contul E.ON Myline. Se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline
- SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
- Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România;