Companiile PPC din România se prezintă cu o nouă identitate de brand, cu site – ul www.ppcenergy.ro și aplicația myPPC. Logo PPC va înlocui treptat pe cel al Enel  

Publicat pe Categorii Business, Esential, Furnizare / Distributie / Transport
Prima Pagina Actual Esential Companiile PPC din România se prezintă cu o nouă identitate de brand, cu site – ul www.ppcenergy.ro și aplicația myPPC. Logo PPC va înlocui treptat pe cel al Enel  

Grupul de companii PPC din România a demarat prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în fața comunității, angajamentul de a crea valoare pentru toți, de a fi o organizație axată pe sustenabilitate și economia circulară, anunță compania.

”Energia electrică ne însoțește constant în rutina noastră zilnică, definește lumea în care trăim din ce în ce mai mult, dar modul în care o folosim este diferit pentru fiecare dintre noi. Însă, fie că utilizăm energia electrică pentru a încărca un telefon sau mașina electrică, pentru a ilumina orașele în care locuim, pentru confortul nostru sau pentru mini-sera din sufragerie, fie că instalăm panouri solare, fiecare dintre noi are propriile scopuri și dorințe. Iar scopul companiilor PPC în România este să onoreze încrederea clienților, cei care ne încredințează confortul lor zilnic, pentru că energia electrică este necesară pentru nevoile și preferințele fiecărui client”, a declarat Alessio Menegazzo, CEO & Country Manager al companiilor PPC în România.

Tot astăzi a fost lansat și www.ppcenergy.ro, noul site al companiilor PPC din România, precum și noua aplicația myPPC, două platforme digitale moderne în care clienții vor putea găsi, pe lângă date despre companiile PPC, funcționalități cum ar fi gestionarea contului, plata facturilor, dar și soluții energetice, alături de servicii cu valoare adăugată.

Noua identitate a mărcii PPC se bazează pe o viziune clară a modului în care ar trebui să arate și să se prezinte un furnizor de energie: dinamic, optimist și orientat către viitor, un promotor al inovației, al noilor tehnologii și progresului. În același timp, furnizorul este un partener de încredere, apropiat, accesibil, care oferă servicii ușor de înțeles, cu respect față de mediu și comunitate.

Inspirată de circularitate, identitatea PPC reflectă ciclul vieții și al naturii, promovând economia circulară și reciclarea. Logoul este format pornind de la trei cercuri egale care stau la baza literelor  p, p, c, subliniind soliditatea și originalitatea mărcii.

Campania de rebranding aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și crea propriile reguli și rutine și de a-și exprima personalitatea. Spoturile TV, realizate de agenția DDB România, îi introduc pe privitori în viețile mai multor oameni, fiecare având un mod unic de a utiliza energia. Deși fiecare poveste este specială în felul său, universalitatea constă în diversitatea modurilor de a folosi serviciile și produsele PPC.

 Sloganul „Energie pentru orice” transmite ideea că la PPC fiecare client găsește soluțiile potrivite pentru modul său de viață, pentru pasiunile, nevoile și dorințele sale, fără prejudecăți sau întrebări care să îi pună în discuție alegerile. Energia reprezintă mai mult decât un simplu bun de consum; este o alegere personală. PPC își dorește să fie un partener pe termen lung, pregătit să ofere soluții de energie sustenabilă pentru orice nevoie, dorință sau plan – atât pentru prezent, cât și pentru viitor.

Începând din luna aprilie 2024, logoul PPC va înlocui treptat logoul Enel atât pe facturile clienților, cât și în toate punctele de contact, inclusiv în magazine, pe stațiile de plată de tip self-pay și în comunicările sau canalele online. 

În data de 25 octombrie 2023, Grupul PPC a anunțat finalizarea tranzacției prin care a achiziționat participațiile deținute de către Grupul Enel în România, încheind cu succes prima sa extindere majoră pe piața externă. Finalizarea tranzacției a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România.


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

21 de comentarii la “Companiile PPC din România se prezintă cu o nouă identitate de brand, cu site – ul www.ppcenergy.ro și aplicația myPPC. Logo PPC va înlocui treptat pe cel al Enel  ”

  1. Am incercat, azi 11 apr. 2024 , să instalez nouă aplicație myppcenergy ( care înlocuiește aplicația MyEnel.
    Am încercat să instalez utilizând Google play.
    Am efectuat operațiunea de autentificare și am primit un mesaj de la BT – card, în care mi se comunică că plata de 1,25 USD nu se se efectuează ( și specifica că este o posibilă fraudă ). Așadar nu am reușit instalarea aplicației ( menționată de Enel ) myppcenergy.
    Vă rog să analizați și să-mi transmiteți un răspuns și explicația fenomenului pe care vi l-am relatat.
    Vă mulțumesc cu anticipație.
    Cu stimă
    George Draghinda

  2. Nu folosesc aplicația, mă loghez în contul MyEnel pe browser.
    Săptămâna asta ar fi trebuit să primesc facturile EnelMuntenia pe e-mail. Nu a intrat nimic pe e-mail .
    În contul MyEnel la Facturi puteam să văd sumele de plată pe fiecare cont de client, puteam inclusiv descărca factura în pdf. Nu mai am acces!
    Ar fi fost mai client-friendly să anunțați pe e-mail (ar trebui să aveți o bază de date cu adresele de e-mail ale clienților) în momentul în care ați schimbat site-ul.

  3. Am șters aplicația Enel. Am încercat să instalez noua aplicație pe telefonul meu și nu am reușit complet. Mi-a acceptat datele de identificare și nimic mai mult. Lăsați un link pentru instalare.

  4. Bună ziua ! Am încercat astăzi 13 Aprilie sa activez aplicația my PPC enel și nu am reușit.

  5. Bătaie de joc
    Nimic nu funcționează
    Ati schimbat en el, dar funcționa aplicația
    Acum ,chiar nu reușiți nimic !

  6. Nu reușesc să instalez aplicația myPPC. Nu funcționează, remediați problema

  7. Azi 19 aprilie 2024 nu reusesc instalarea aplicatiei myPPC pe Android versiunea 13. Am suficient spatiu de stocare, am schimbat si reteaua de internet…dar degeaba. Primesc mesajul ” myPPC nu se poate instala”

  8. Nu am reușit sa instalez myppc, nu știu dacă rămân aceleași cod client, cod de plată. Unde sa trimit indexurile?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *