DEER a demarat lucrările de actualizare a sistemelor SAP și implementare a unui sistem informatic consolidat

Publicat pe Categorii Business, Esential, Flux energetic, Furnizare / Distributie / Transport
Prima Pagina Actual Esential DEER a demarat lucrările de actualizare a sistemelor SAP și implementare a unui sistem informatic consolidat

Distribuție Energie Electrică Romania  informează că, de la 1 ianuarie până pe 29 ianuarie, se lucrează la implementarea unui sistem informatic consolidat și actualizarea sistemelor SAP.

Migrarea datelor spre noua platformă software consolidată a început la data de 1 ianuarie  și se va finaliza în cel mai scurt timp, nu mai târziu de 29 ianuarie. Pe durata acestui proces, anumite activități vor înregistra limitări și indisponibilități temporare. În acest sens, Distribuție Energie Electrică Romania solicită sprijinul și înțelegerea clienților și partenerilor săi pentru a diminua volumul solicitărilor primite în perioada de trecere la noul sistem. De asemenea, se recomandă reprogramarea unora dintre procesele ce implică relația cu DEER, cum ar fi solicitările de deconectare, pentru a evita posibilele erori sau întârzieri.

Toate solicitările primite de la furnizori până la finalul anului 2023 vor fi preluate și tratate pe canalele de comunicare consacrate. Pentru solicitările cu dată ulterioară datei de 1 ianuarie 2024, care nu pot fi reprogramate pentru finalul lunii ianuarie, se recomandă comunicarea acestora prin canale alternative de poștă electronică, folosind adresele de e-mail comunicate prin contractele de distribuție.

DEER își asigură clienții că depune toate eforturile pentru a minimiza impactul acestor lucrări asupra serviciilor oferite. Cu toate acestea, se pot înregistra întârzieri în desfășurarea tranzacțiilor în POSF (Platforma online de schimbare a furnizorului de energie electrică) în relație cu furnizorii de energie electrică și utilizatorii, precum și în relație directă cu utilizatorii, pentru activitățile aferente procesului de racordare. Portalul dedicat pentru procesul de racordare la reţea şi obţinere avize de amplasament nu va fi funcţional în perioada menţionată mai sus. Cererile de racordare, precum şi toate documentele aferente procesului de acces la reţea, obţinerea avizelor de amplasament şi toate documentele aferente, se vor depune, în această perioadă, în Centrele de Relaţii cu Utilizatorii.

Compania își cere scuze pentru orice inconveniente cauzate și le mulțumește clienților și partenerilor pentru înțelegere și colaborare pe durata acestei perioade de implementare a noului sistem informatic consolidat.


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *